"Melissa" äratas ema mind lennukis
"Mmhhh"
"Ärka ülesse"
"Natuke veeel"
Natuke aega oli vaikust kui ema ütles ehmunult
"Issand, sa oled ajanud oma meigi täiesti pekki""Mida?!?" ma läksin jumala närvi. Ma võtsin ruttu kotist oma minipeegli ja niiske kuna asjad pole siin ruumis kaasas.
"Emme...." Proovisin solvunut mängida kuna mu meik oli kõige paremas korras
"Vähemalt oled üleval"
Olimegi kohal! Me ootasime et isa oma kohvreid võtaks kuna minu ja ema omad saime me kõige esimesena kätte. Nagu te siis teate on mu pere kõige ebanormaalseim siis mu ema üritas lahe olla ning tegi jumala palju pilte. Ütleme nii et ühel pildil polnud häda midagi, see tuli üpris lahe. Ma panin selle instasse
Lõpuks sai isa ka oma kohvrid kätte ja siis hakkasime hotelli minema, kell oli juba 19.45 kui hotellis olime. Me saime kaks tuba üks mu vanemate ja teine minu.
See on minu tuba
See on mu vanemate tuba
Sellel päeval me ei teinudki midagi vaid pakkisime asjad lahti ja läksime magama.
Nagu ma aru sain ütlesid vanemad et nad on siin töö asjus ja ma olen siin linnas omapäi. Ma võin kõikjale minna!
Hommik
Ma ärkasin selle üle et keegi koputas mu uksele. Seal oli koristaja...
Ta võiks nagu aru saada et ma tahan kell 8.00 magada mitte mõtelda selle üle et kas mul on rätikut vaja!
Noh, kuna mul und polnud siis ma tegin ennast korda ja läksin alla restorani hommikust sööma.
Ma valisin endale söömiseks kohta kui nägin kõige kohutavamat inimest koos inimesega kes murdis mu südame.
JAH, Need olid Sten ja Lisa....
Kuidaaas?!!!! Miks just siin!? Miks just minuga!
Ausalt öeldes polnud mul mingit isu sest mu süda mis paranes tahtis jälle puruneda. Ma jooksin sealt minema ja jäin fuajeesse diivanile nutma. Mina veel arvasin et sellest tuleb lahe puhkus...
"Are you okay?" küsis mingi külastaja
"Ja, tähendab.. yes!" pühkisin pisaraid
"Oota sa räägid ka eesti keelt?!?"
"Jaa"
"Ma ka! Tead ma ei usu et sul kõik korras on"
"Ei ole jah, aga ma arvan et sind ei huvita ka see"
"Mind huvitab täiega! Mu vanemad peavad siin sünnipäeva ja ma võin siin kõike teha kuna nad on oma sõpradega ja mul on niii igav siin kuna ma ei sa kellegiga eriti suhelda"
"No okei"
Me läksime välja jalutama kuna ta teadis seda linna paremini otsustasime parki jalutama minna.
Ma olin kogu loo Natali-le ära rääkinud(see on selle tüdruku nimi)
Ja ta imestas väga. Me kõndisime vaikuses kuniks tuli ta mingile ideele
"Kuule, kuna mina ei tunne su poissi ja tema ka mitte siis ma jälgin teda ja kui ta otsustab kuskile minna siis sa lähed ka! Ma luban, ta veel armub sinusse""Aga mis siis kui see ei toimi?"
"Ma tean mida teen!"
Mul ei jäänud muud üle kui kuulata teda. Aga tema plaan ei koosnenud ainult võrgutamisest vai ta sokutas mind ühte populaarsesse juuksurisse ja ma sain loomulikud kuid ilusad juuksed. Peale seda läksime veel shoppama ning ma sain ühe ilusa peo kleidi.
Õhtu poole proovisin ostetuid riideid kuniks koputas keegi uksele jumala kõvasti.....
______________________________________
Heii, uus osa, loodab et igavaks ei läinud ja ma soovitan olla nähtav lugeja ehk votege, sellega annate märku et loete minu raamatut😊
❤️Mammu❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pöördumatu armastus
Romance"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...