Festival

1.1K 77 8
                                    

Hommikul üles ärgates nägin Steni minu kõrval magamas. Ta tegelt ikka nii nummi.

Ma pikutasin voodis niisama kui kuulsin et mu ema ütles:
"Ma lähen äratan lapsed üles"

"Appi" sosistasin ma

"Mhhh" ärkab ka Sten lõpuks üles

"Mine siit voodist välja, ruttu"

"Miks?"

"Mine!" ma lükkasin Stenni voodist maha ning ta lõi pea vastu kappi äärt:
"Aii!"

"TERE EMA!" Segasin Stenni oigamisele vahele

"Oi tere, tulge sööma"

"Ma ei saa enam siia kauemaks jääda" lisas Sten

"Okei aga sina Melissa pane siis end valmis ja tule sööma"

"Mhm"

Kui ema väljus uksest küsisin Stennilt:
"Miks sa siia ei jää?!?"

"Kuna ma tahan kodus su üllatuse valmis teha"

"MIS ÜLLATUSE?!?"

"Siis näed, aga soovitan soojalt riidesse panna, kuna me oleme õues"

"Kahekesi?"

"Ei, kui tahad võid mingi sõbra kaasa võtta"

"Oki!"

Ta suudles mind ning läks. Ma panin end riidesse ja läksin alla sööma.

Hommik on söödud ja pesus käidud. Ma mõtlesin täna Melani kutsuda kaasa kuna me polegi kokku saanud. Ta oli õnneks nõus.

Kui ta kohal oli valisime koos riideid. Jah ta valis minu riiete kappist ka endale riideid kuna meil on sama suurus.

Pärast poole rääkisime juttu ning ma ütlesin talle, et ma olen Steniga suhtes. Ta oli väga šokeeritud aga ta ikkagi oli mu üle väga õnnelik.

Ta rääkis, et ta on hakkanud ka mingi poisiga suhtlema kuid pole midagi rohkemat(VEEL).

Sten saatis sõnumi, et võime välja minna ning siis alustasime sõitu.

Issand, ta viis mu festivalile kus esinevad ühed mu lemmikud lauljad!
Ma olin üli elevil. Me läksime kolmekesi jooke ostma ning siis istusime pingile.

"Ma käin korra ära, ma nägin seda poissi kellest ma rääkisin sulle" ütles Melani

Nüüd nägin ka selle poisi ära, ta üpris hot aga mul hotim.

"Melissa palun ole nüüd rahulik ja ma soovitan mitte välja teha, kuna Lisa tuli ka just siia. Palun jää rahulikuks ma olen ka siin"

"Tõesti?!? Okei ma ei tee lihtsalt temast välja"

Sten haaras automaatselt minust kinni, et minuga midagi ei juhtuks. Ma nägin ainult seda, et Lisa oli koos mingi kahe poisiga ja kahjuks ta märkas mind.

Üritus oli pool tundi kestnud ning siis läksime wc juurde. Ma jäin sinna ette Steni ootama, kui mingi poiss tuli minuga lihtsalt rääkima.

Ma olin kena ning vastasin ta küsimustele aga kui Sten tuli wc-st välja tõmbas ta mind enda vastu ja hakkas mind suudlema.

Ma suutsin end tema haardest välja tõmmata ning ma andsin talle kõrvakiilu.

Sten nägi seda pealt ning ta läks sellele poisile kallale.

"LÕPETAGE!"

"STEN LÕPETA!!!"

Ta ikka veel ei lõpetanud ja mul sai sellest nii siiber, et ma jooksin sealt minema.

"Oota Melissa" jooksis Sten mulle järgi

"Mida sa tegid seal?!?"

"No ma tahtsin talle näidata, mida talle tehtakse, kui sulle halba tehtaks!"

"Ma saan aru, aga järgmine kord lõpeta kui ma seda ütlen või muiduu!"

"Jaa okei, aga kas sa palun andestad mulle"

"Okei aga ma ei taha enam siin olla"

"Lähme siis"

Ma nägin, et see sama poiss oli Lisa sõpradest. Sellepärast ta seda tegigi!
Melani jäi sinna teistega.

"Oki toki, nüüd oled kodus" ütles Sten autos

"Aitäh selle õhtu eest, vähemalt nägin lauljaid, kes olid väga ägedad ja sain sinuga aega veeta. Ma täna räägin ka sellest vanematele, et me koos oleme"

Sten ainult naeratas ja siis me suudlesime ning ma väljusin.

Kodus luges isa söögilaua taga ajalehte ning ema pesi nõusid.

"Tsau mamps ja paps. Ma tahan teile midagi öelda"

"Noo kallikene"

"Mina ja Sten olemee.... Noo me.... MEOLEMEPAAR" Ütlesin seda super kiiresti

Mu ema viskas taldrikud maha ja jäi nagu kivikujusse ning jälgis mind väga šokeeritult nagu isa.

ÄKKI NEILE EI MEELDI SEE UUDIS??!

siis mu ema kiljatas nagu mingi titt ja jooksis mulle kaela.
"Ma olen niii nii õnnelik teie üle!!" ütles ema nii kõvasti

"Tead, ma vedasin kihla, et sulle hakkab kindla peale Sten meeldima isegi siis, kui sa olid surm kindel et Sten ei tohi siia jääda" muigas isa

Ma lihtsalt naersin. Ma olen nii õnnelik, et mu vanemad olid selle üle õnnelikud.

Õhtul sõime selle puhul pitsat ning siis läksime kõik magama.
______________________________________
Heiii, uus osa. Ma loodan et meeldis
see osa😋 uus osa tuleb peagi💗💗
                     ❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus حيث تعيش القصص. اكتشف الآن