MAHŞERİN 4 ATLISI ve JANSET

139 6 0
                                    


"Benimkiler tamam!" diye yerinden sıçrayarak bağırdı Pınar. Önündeki dizüstü bilgisayara büyük bir zafer kazanmış edasıyla bakıyordu. Büyük bir kanepede, kendi gibi dizüstü bilgisayarına odaklanmış Menekşe'nin yanına oturdu. Bilgisayarını kıymetli bir mücevhermişçesine yavaşça dizinin üstüne yerleştirdi.

"Benimki de tamam sayılır," diyerek kendi bilgisayarından başını kaldırdı Menekşe. Saatlerce bilgisayara bakmaktan tutulan boynunu biraz olsun eski haline getirmek için başını yanlara, öne ve arkaya doğru eğdi. Biraz sonra o da kendi bilgisayarını Pınar gibi dizinin üstüne yerleştirip aynı pozisyonda yanına oturmuştu.

"Hangimiz başlıyor?" diye sordu Pınar.

"Benimkilerle başlayalım," dedi Menekşe bir süre düşündükten sonra.

Birkaç saat önce Mahşer'in dört atlısını ve Janset'i araştırmaya başlamadan önce işlerini kolaylaştırmak için görev paylaşımı yapmaya karar vermişlerdi. Menekşe dört atlıdan Bora ve Ali'yi araştırırken, Pınar da kalan iki atlı Yiğit ve Engin'i, bonus olarak da Janset'i araştıracaktı. Pınar'ın ne kadar meraklı olduğunu bilen Menekşe, onun üç kişiyi birden araştırmayı sorun etmeyeceğini tahmin etmişti. Tahmininde haklıydı da; çünkü araştıracağı kişileri öğrenen Pınar büyük bir zevkle, hiç vakit kaybetmeden bilgisayarının başına koşmuştu.

Yiğit'i araştırıp araştırmama konusunda kararsız kalan Menekşe, biraz düşündükten sonra Yiğit'i de Pınar'ın araştırma grubuna eklemeye karar vermişti. Olan onca şeyden sonra Yiğit'i hala az da olsa umursuyor olmasına kendi de şaşırıp kızmıştı. Ama zaten çok da bu düşüncelerle baş başa kalmamak için Yiğit'i araştırma görevini Pınar'a vermişti.

"Bora'dan başlıyorum," dedi Menekşe bilgisayarını biraz daha yaklaştırarak. Şimdi Pınar ile birlikte, bilgisayarının internetinde açılmış ona yakın sekmeden birine bakıyorlardı.

 Şimdi Pınar ile birlikte, bilgisayarının internetinde açılmış ona yakın sekmeden birine bakıyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bora'nın bulabildiğim son resmi bu," dedi Menekşe ekrandaki resmi göstererek. Resimde yüzü ve omzunun bir kısmı görünen kilolu bir çocuk duruyordu. Çocuğun kaşlarına kadar uzanan ve iki tarafa ayrılmış hafif dalgalı saçları, siyaha yakın kahverengi gözleri ve oldukça tombul bir yüzü vardı.

"Lisedeki halinden pek de farklı değil," diye yorum yaptı Pınar. "Tabii o zamanki sivilcelerinden kurtulmuş olmasına şaşırdım doğrusu. Hatırlıyor musun? Engin ve Ali Bora'nın resmini çekip resimde yüzündeki sivilceleri birleştirerek şekiller bulmaya çalışırlardı."

Bu hatıra Menekşe'yi pek Pınar kadar eğlendirmemişti. Bu yüzden oyalanmadan bilgisayarından yeni bir sekme açıp konuşmaya devam etti.

"Aslında Bora'nın normal bir resmini bulmak epey zor oldu benim için." Menekşe'nin şimdi açtığı yeni sekmede onlarca toplu fotoğraf vardı. Fotoğraflardaki herkes animasyon filmlerden fırlamış karakterlere benzeyecek şekilde kostümler giymişler ve bu kostümlerini tamamlayacak kılıçlar, asalar, kalkanlar gibi birçok aksesuar taşıyorlardı.

ESAS KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin