COSPLAY PARTİSİ

114 6 1
                                    


Menekşe, ismini ilk kez duyduğu bir özel üniversitenin anime ve manga topluluğunun, okullarının geniş toplantı salonunda düzenlediği cosplay partisine giderken tanınmaz bir halde olmasına sevindi. Böylece daha önce hiç görmediği bu insanların arasına girerken tedirgin olması gerekmeyecekti. Nasıl olsa, en son aynaya baktığında o bile kendini tanıyamamıştı.

 Nasıl olsa, en son aynaya baktığında o bile kendini tanıyamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Menekşe cosplay partisi için Bora'nın da hoşlandığını bildiği Naruto animesinden Sakura Haruno karakterinin kılığına girmişti. Zamanı az olmasına rağmen –cosplay partisi intikam planına karar vermesinden iki gün sonraydı- ortaya çıkan sonuçtan memnundu. Pembe ve gri Ninja kostümünün bire bir aynı olması için seçkin bir butiğe gitmiş, ayakkabılarının bir benzerini bulup yine tıpa tıp aynısına benzetmesi için bir lostra salonuna götürmüş ve Sakura'nın başına taktığı, köyünün sembolü bulunan saç bandı, eldiven ve Ninja silahları için hayran malzemeleri satan küçük bir dükkana gitmişti. Son olaraksa bu öğlen daha önceden anlaşmış olduğu kuaföre gitmiş ve başına gerçekmiş gibi görünen pembe peruğu takılırken o da yeni aldığı lensleri zorlanarak da olsa takabilmişti.

Menekşe bu kılığıyla tüm insanların gözlerini ona dikeceğini düşünmüştü. Ama parti mekanına gelip arabasından iner inmez kendi dünyasını geride bırakıp yepyeni bir dünyaya adım attığını anlamıştı. Onun gibi farklı farklı karakterlerin kılığına bürünmüş onlarca genç yavaş yavaş partinin düzenlendiği salona doğru hareket ediyorlardı. Onları takip edip büyük ve kalabalık salona gelen Menekşe de şimdi yolda gördüğü bu kostümlü insanlar kadar heyecanlıydı. Beklediğinden daha renkli bir mekândı burası.

Devasa salonun iki uç kenarına açık büfeler yerleştirilmişti ve hepsi bu kadardı. Yüksek cam tavanlı salonun kalan kısmı sadece kostümler içindeki yüzden fazla insanla doluydu. Menekşe daha önceden animelerle ve bilgisayar oyunlarıyla haşır neşir olduğu için birkaç karakteri rahatlıkla tanıyabildi. Death Note'tan L karakteri, Kingdom Hearts oyunundan Sora, Bioshock oyunundaki ürkütücü beyaz gözlü küçük kızlar, Fairy Tail animesinden Natsu ve Lucy... Böyle devam ediyordu. Menekşe içine düştüğü bu bambaşka dünyayı mutlu bir şaşkınlıkla izliyordu.

"Hey, Sakura!" diye seslenen başka bir Ninja kostümlü çocuk Menekşe'nin dikkatini çekti. Menekşe ilk başta bunu üstüne alınmadı ama etrafında Sakura kostümlü başka birini göremeyince ona seslenildiğini anladı ve sesin geldiği yöne döndü.

"Artık peşimibırak," diye devam etti çocuk kalabalıkta kendini duyurabilmek için sesiniyükselterek. "Bu kızlar peşimi neden bırakmıyor, anlayamıyorum," diyehayıflandı başka kostümlü arkadaşları da peşinden gelip sırıtırken

 "Bu kızlar peşimi neden bırakmıyor, anlayamıyorum," diyehayıflandı başka kostümlü arkadaşları da peşinden gelip sırıtırken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ESAS KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin