Part-2

10.2K 1K 161
                                    

Xiumin LuHannie ကို ​ေရခ်ဳိးအဝတ္​အစားလဲ​ေပးျပ္ီး SeHunnie ကို​ေတာင္​းပန္​ရန္​
Taoတို႔အိမ္​ဘက္အား သြား​ေစလိုက္​သည္​...

LuHannie လည္​း သူတုိ႔အျမဲျခံႏွစ္​ျခံကိုကူး​ေနက်ျဖစ္​တယ္​့ တံခါး​ေပါက္​​ေသး​ေသး​ေလးက​ေန ျဖတ္​ကာ Taoတုိ႔ျခံထဲကိုဝင္​လာခဲ့တယ္​...

Taoတုိ႔အိမ္​ထဲတြင္​​ေတာ့ ​ဧည္​့ခန္​း႐ွိ TV​ေ႐ွ႕တြင္​
ထိုင္​ကာ SeHunnie ကို ထမင္​းခြံ႔​ေန​ေသာ
သားအမိ​႐ွိ​ေလသည္​...

SeHunnie သည္​ ​ေ႐ွ႕မွ Winnie The Phooh ကာတြန္​းကိုအၾကည့္​မပ်က္​ဘဲ သူ႔အ​ေမ႐ွိရာဘက္​ကို ပါးစပ္​​ေလးဟ​ေပးကာ ခြံ႔​ေကြၽးလာ​ေသာ ထမင္​းမ်ားကိုျမံဳစိျမံဳစိနဲ႔ ဝါး​ေန​ေလသည္​...သူမႀကိဳက္​​ေသာအသီးပါ​ေန၍မ်က္​ႏွာကမစားခ်င္​စားခ်င္​ျဖင္႕​့မဲ့႐ံႈ ့သြား​ေသးသည္​...ဒီလို​ေဂ်းမ်ားလို႔လည္​း လူကပိန္​​ေညႇာင္​​ေညႇာင္​ျဖစ္​​ေနတာျဖစ္​သည္​...

Xiumin သူ႔သားကုိ လႊတ္​လုိက္​​ေၾကာင္​း
Tao ကိုဖုန္​းဆက္​ကာ အသိ​ေပးလိုက္​သည္​...

Tao ကစိတ္​ခ်ဖုိ႔ ဖုန္​း​ေျပာၿပီး​ေတာ့ SeHunnieကို ထမင္​းအခြံ႔ SeHunnie က စပ္​စု​ေလသည္​...

"Omma...ဘာတဲ့ရဲဟင္​? "

Taoဖုန္​း​ေျပာ​ေနစဥ္​
Xiuလုိ႔​ေခၚလုိက္​တာ​ေၾကာင္​့ တဖက္​အိမ္​ကဆက္​မွန္​းသိတယ္​့ SeHunnie က သိခ်င္​စိတ္​နဲ႔​ေမး​သည္​...

"LuHannie ​ေလးကို အိမ္​ဖက္​လႊတ္​လုိက္​တယ့္​့အ​ေၾကာင္​း​ေျပာတာ "

Tao​ေျဖ​ေသာအခ်ိန္​ႏွင္​့ အကိုက္​မွာပင္​
အိမ္​တံခါးကိုတ​ေဒါက္​​ေဒါက္​​ေခါက္​​ေနလုိ႔
သြားဖြင္​့​ေပးလုိက္​တယ္​့Appa YiFan ဟာ
သူတုိ႔႐ွိရာကို ဝမ္​းသာအားရလွမ္​းသတင္​းပို႔​ေလသည္​...

"LuHannie​ေလး လာတယ္​​ေဟ့!! "

"သား...အိမ္​ထဲဝင္​ခဲ့! "

Taoကလည္​း SeHunnie ကို ထမင္​းခြံ႔လ်က္​ျဖစ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ ဧည္​့ခန္​းမွသာ လွမ္​း​ေအာ္​​ေခၚလုိက္​ရသည္​...
SeHunnie က​ေတာ့ LuHannie လာတယ္​​ေဟ့လို႔ၾကားကတည္​းက သူ႔အ​ေမခြံ႔​ေန​ေသာ ထမင္​းကိုပင္​ လွည့္​မၾကည့္​​ေတာ့ဘဲ အိမ္​အ​ေပၚထပ္​က သူ႔အခန္​းသိုိ႔​​ေျပး​ေလ​ေတာ့သည္​...

Candy Where stories live. Discover now