Část 29. - Konec

491 33 2
                                    

Pokusila bych se toho člověka zachránit, ale nemohla jsem se ani hnout. Dokonce jsem ani nemohla použít svoje schopnosti. Co to sakra bylo? Ať jsem se snažila sebevíc, nic. Stála jsem tam jako tvrdé Y. A nelíbilo se mi to.

Těsně předtím, než se budova zbortila, jsem uslyšela Lokiho hlas: „Ne všechno je pravda." Ne, to snad ne. Neříkejte mi, že ten člověk teď už pod závalem betonu byl Loki. No super, teď už zase nemám žádnou rodinu. Neříkám, že byl Loki dobrý táta, ale alespoň jsem zjistila, jaké to je, když někdo má tátu. Celý život mě vychovávala Natasha, ke které jsem vzhlížela jako ke straší sestře. Když nad tím přemýšlím, možná jsem se tehdy chovala unáhleně, ale minulost je minulost a ta nejde změnit. Navíc mám naději, že jeho smrt není pravda. Kolikrát sakra už zemřel? Třikrát? Navíc "ne všechno je pravda". Tenhle pohled na svět se mi líbí. Připomíná mi to heslo Assassinů, ale to už je jinej vesmír.

Konečně jsem se mohla pohnout. Ještě chvíli jsem tam ale stála a koukala se na spadlou budovu. Nebudu brečet. Jsem starší a rozumnější. Každý jednou zemře. Dřív, či později, tak proč cizí smrtí ztrácet čas. Prostě se otočím a půjdu domů za Owenem, čímž vymažu celé to dnešní zpestření nudného, ale ne nebezpečného života. Dobře, je nebezpečné prodávat informace, ale život Avengerů bude stoprocentně nebezpečnější.

Otočila jsem se a vykročila jsem směrem od parkoviště, ale v polovině kroku jsem se zastavila, protože přede mnou stáli Avengers a čekali na mou reakci. Chvíli jsem nevěděla, co říct, ale rozhodla jsem se pro něco v sarkasticky-dramatickém spektru. To "dramatickém" se mi úplně nevydařilo. Nu což. Nevadí. „No nic, tak já mizím. Čus." Zamávala jsem jim, napravo si vytvořila portál k mému domu a jím prošla. Vypadali celkem ostražitě a vyjeveně. Možná bych jim mohla říct ještě o Clintovi a Tonym, ale portál jsem už uzavřela. Tak znovu. Vytvořila jsem portál a jen se z něj vyklonila a poznamenala: „Jo a jen tak mimochodem Tony si udělal dovolenou na Hawaii a Clint si dal šlofíka v támhleté budově." Ukázala jsem na tu blbou budovu, kde mají špatně označené výtahy, zamávala jim a pak jsem se v klidu vrátila. Portál jsem zrušila a šla do svého bytu. Proč mě asi nechali jít? Asi se tím začnu zabývat až později.

„Ahoj zlato. Už jsem doma," pozdravila jsem Owena a on naštvaně poznamenal: „Kdes byla? Vždyť víš, že máme tu schůzku." Já jsem si zdrchaně sedla na křeslo a zapnula televizi. Owen byl v kuchyni a něco kutil. „Dnes znovu došlo k mimozemskému útoku na Zemi. Zasáhnutý byl střed New Yorku, bylo zbořeno několik budov a mnoho jich bylo poničeno. Na tento útok však nepřišlo žádné varování. Na rozdíl od předchozího útoku se na obloze neobjevil žádný portál..." V tomto momentě jsem vypnula zvuk a koukala se jen na obraz. Owen za mnou přišel a pozastavil se nad mým vzhledem: „Ty sis obarvila vlasy?" Podívala jsem se na něj a odpověděla: „Odbarvila." „A co to máš s očima?" Vlasy okecám, ale oči budou těžší...„Koupila jsem si nové oční čočky. Ty co jsme měla předtím, mi odbarvovaly oči. Tohle je moje pravá barva očí." Nevypadal, že by mi věřil, ale naštěstí to nechal být. Já jsem nadále sledovala televizi a celkem se mi ulevilo, že jsem tam nebyla vidět.„Kdy že přijdou ti tví přátelé?" Owen se vrátil ke kuchtění a odpověděl: „Asi za patnáct minut. Budou chtít informace a nabízejí pěknej balík. Být tebou bych na ně chtěl zapůsobit nějakým hezkým oblečením, nejlépe umytá a nalíčená." „Já se upravím a ty vař, dobře?"


- Wanda-

„Proč jste ji sakra nezatkli?!" Achjo Fury zase řve, že jsme něco udělali špatně. Zajímalo by mě, jak by to udělal on. Navíc Kiara nám pomáhala. Na chvíli jsem se jí podívala do mysli. Jen na povrchní myšlenky, aby to nepoznala. Kdybych se podívala hlouběji tak by to určitě poznala. Zničila portál a zachránila před smrtí nebo alespoň zraněním většinu z nás. „Nebránila nám v boji proti Lokimu a čitorii," odpověděl Thor a já ho opravila: „Pomáhala nám v boji proti nim" „Já nevím jak vám, ale mně moc nepomohla," poznamenal Clint, protože zrovna on to od Kiary schytal. „Je nebezpečná," řekl Steve. Ano je nebezpečná, ale za ty tři měsíce nám nijak neškodila a ani nepomáhala Lokimu. „Ale poslední tři měsíce se vůbec neukázala a jestli Wanda říká pravdu a Kiara nám dokonce pomohla, tak není důvod ji nějak zatýkat nebo schovávat," pomohla mi Natasha. Je vidět, že má Kiaru stále ráda.

„Ťuk, ťuk. Je tu někdo?" přerušil Tony naši konverzaci o Kiaře. „Kde jste sakra byl?!" Fury dneska nemá náladu. Stejně jako obvykle. „Udělal jsem si menší dovolenou na Hawaii." „My víme," poznamenal Pietro. Měl by se někdy trochu hlídat, alespoň že na žebříčku otravnosti není tak vysoko jako Tony: „Mám pro vás suvenýry." „Řekl byste nám něco k tématu Kiara?" vyzval ho Fury a on konečně jednou za čas řekl něco rozumného: „Je zřejmě velmi mocná, ale nechce dělat zlo. Myslím, že to ona zničila portál. A pokud se jí do života nebudeme plést, tak ani ona do našich." „Jak nám, ale vysvětlíte, že nám o ní někdo neustále maže záznamy?"„Cože? Maže záznamy?" zeptal se Steve, protože ten o elektronice nic moc nevěděl. Bruce se podíval na Tonyho, který mu pohled opětoval. „Vy o tom něco víte, nepletu se?" řekla jsem a Tony se hluboce nadechnul se záměrem vysvětlování se záminkou ironie, ale Bruce ho naštěstí předběhl: „Kiara umí do jisté míry ovládat jakoukoliv elektroniku." „Vidíte? Je ještě nebezpečnější!" neodpustil si Fury. „Neřešil bych to do té chvíle, než by nezačala dělat nějakou paseku," podpořil Kiaru i Thor. „Nejde ji nějak sledovat?" zeptal se Steve, ale nemyslím si, že by to šlo. „Bohužel ne. Kamerám se vyhýbá a stejně tak i ukazovaní se na sociálních sítích," vložila se do toho Hillová, které si nikdo do této chvíle nevšiml. „Takže ji prostě necháme, ať si dělá, co chce?" zeptal se Steve, který s tím byl viditelně nespokojený. „Ano," odpověděl rozhořčeně Fury.

Já se ale ještě rychle kouknu Thorovi do hlavy. V Kiařině mysli jsem viděla jednu nehezkou myšlenku a Thor bude vědět, či to je pravda, nebo lež. Rychle jsem prolétla Thorovy myšlenky na Kiaru. Měl by si mysl víc hlídat. Přesto, že je to Asgarďan tak se tam dá jednoduše dostat. A upřímně odpověď na moji otázku jsem se mi vůbec nezamlouvala. Ale to se nebude ani ostatním, až ji uslyší. „Je tu ale ještě jedna nedořešená věc," oznámila jsem a strhla na sebe pohledy ostatních: „Thore? Nechceš nám něco říct? Něco ohledně Kiařinýho původu?" Thor si povzdychnul a začal: „No. Je tu jedna věc, která se vám nejspíše nebude líbit. Kiara... Kiara je Lokiho dcera." „A tys ji vychovávala?" zeptal se ublíženě Clint Natashy. „Je adoptovaná! Navíc jsem to nevěděla." „Tohle o pár stupňů zvyšuje její index nebezpečnosti," poznamenal nevtipně Tony a Fury znovu začal vyšilovat: „Další důvod jí prostě někam zavřít a nenechat ji dělat co se jí zlíbí." „Pokud něco provede, trest jí uložím já, popřípadě můj otec. Přeci jen se dá říct, že jsem její strýček. Navíc se na ní tímto vztahuje Asgardské právo." utnul všechny Thor. Někdo měl však stále pochybnosti: „Nebraň ji takhle." Achjo, přesně tohle mi na Stevovi vadí. „Vztahuje se na ní Americké právo. Vyrostla tady. To je důvod," snažil se Fury znovu získat kontrolu, ale nešlo mu to. Thor už chtěl kapitulovat, ale Natasha to zachránila, protože věděla, že trest tady bude pro Kiařinu psychiku mnohem horší: „Pokud vím v USA funguje nabývání občanství a práva na základě Ius soli, neboli práva místa." To jsem nevěděla. Díky za poučení. „Co tím chceš říct?" zeptal se zase nechápavě Steve. „Kiara není občanem USA. Nenarodila se přece na Zemi." Natasha má pravdu, ale má trochu strach, aby neřekla pitomost, proto se podívala na Thora který poznamenal: „Na Midgardu se určitě nenarodila." Natasha se vítězně podívala na Furyho, který raději kapituloval: „Ale jestli provede něco, co se bude týkat jen pozemského práva, skončí v pozemském lochu. Jasné?" Fury nečekal na výhrady a jednoduše ukončil schůzku: „Lokiho žezlo poputuje na Asgard a Tesseract tu zůstane. Tečka." Rychle se zvedl a odkráčel si to pryč. My jsme ještě chvíli řešili Kiaru a jiné otázky týkající se Avengers, ale poté to všechny přestalo bavit a Tony nás pozval na oslavu vítězství.

-----------------------------------

Tak a to je pro dnešek vše! Konec je tady! Ale nebojte, ještě nás čekají dva malé epilogy a pak se můžeme rovnou vrhnout na druhý díl! :DD tak Sbohem.

A kdyby někoho zajímalo Ius soli, tak se to čte [san soli] a tady máte odkaz na definici na wikině :D

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Ius_soli

Secret of the Family [Avengers ff] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat