MIC Drop Remix sizi aşırı feelslendirdi biliyorum ama bir de benden darbe yiyeceksiniz, üzgünüm:'))) Medyaya ekliyorum okurken stream yapın:'D
[Θ]
Kollarımda ağlıyordu. Min Yoongi perişan olmuştu. Sesi çok farklı ve güçsüzdü. Tutuşu ise çok sıkıydı.
"Sana diyorum Jimin," dedi benden cevap gelmeyince. "Beni affedebilecek misin?"
Gözyaşlarım yavaşça döküldü. Kalbim onun hasretiyle yanıp parçalara ayrılırken kollarımı ona sardım. Evet, beni kırmıştı ama onu affedecektim.
"Eğer seni affetmezsem," diye fısıldadım. "Yaşayamam ki."
Bu sözlerimi duyduktan sonra derince öptü alnımdan ve bir daha bırakmayacakmış gibi sarıldı boynumdan.
Benim mandalina kokulu adamım çaresizdi. Kardeşini kaybetmişti, beni kaybetmişti ve bu adam artık saf acı kokuyordu.
"Şşt, geçti Yoongi." dedim o hıçkıra hıçkıra ağlarken. "Ben burdayım sevgilim."
Derin bir nefes aldı ve kollarımdan ayrılarak bir anda dudaklarıma kapandı. Öyle özlemiştim ki sıcak kirazlarına esir olmayı...
Korkmadan, yılmadan ona karşılık verdim. Bu onun özlem giderme şekliydi.
Nefes mefese ayrıldığımızda yüzün ısınmıştı. Soğuk ellerimi tuttu ve sitemkâr bir sesle mırıldandı.
"Üşümüşsün yine."
Beni ısıt Yoongi. Öp parmaklarımdan, senin için ısınacağım.
Parmaklarımı ağzından çıkan buharla ısıttı ve hepsine birer öpücük kondurdu. Bu hoşuma gitmişti.
Ardından her zamanki gibi elimin tekini tutup cebine koydu ve birlikte yürümeye başladık.
"Özür dilerim Jimin. Gerizekalı bir piç olduğum için..."
"Hayır," diye araya girdim. "Sen gerizekalı bir piç değilsin. Sen sadece kardeşin için endişelendin ve ben sana çok fazla tepki verdim. Asıl ben özür dilerim."
Derin bir nefes aldı. "Ah, güzelim. Her zaman suçu üstlenmek zorunda mısın? Hatalıydık işte, sikeyim. Şimdi birlikteyiz ve o diğer sikik şeyler umurumda değil."
"Yoongi-ya." dedim gülerek. "Küfür ederken çok güzelsin. Şu anki halini görmek isterdim."
Güldü. Özlemiştim gülünce çıkan o melodik sesini.
"Hmm, ayrıca evet hatalıyım ama lütfen beni biraz dinle olur mu? Jungkook ve Taehyung konusunda." Elleri sıkılaştı ve bir anda durdu.
"Jimin, onların yerini biliyor musun yoksa?"
Kafamı salladım. "Nereye gittiklerini ben de bilmiyorum."
Üzgünce bir homurtu çıkardı.
"Lütfen bebeğim, her şeyi diyebilirsin ama lütfen bana o piç herifi savunma. Kim Taehyung'un savunulacak bir tarafı yok." dedi sakin ama tok bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
first snow ❅ yoonmin ✓
Fanfiction"Bulutların nasıl göründüğünü merak ediyorum. Şu anda nasıllar?" diye sordum nefesinin geldiği yöne doğru dönerken. Derin iç çekişini duydum. Beni kollarının arasına aldı ve mandalina kokulu nefesi yüzümü okşadı. "Gerçekten bilmek istiyor musun kar...