47

6.7K 896 668
                                    

[Taehyung]

Jungkook'un dudaklarından nefes nefese ayrıldığımda ikinci turumuzun sonundaydık. Yoongi ve Jimin evde yoktu. Jungkook da bunu fırsat bilip beni eve atmıştı.

Sevgilim, bugün Jimin'in doğum günü olduğunu bana haber verince eve gelmeden önce bir hediye almıştım. Yoongi acaba Jimin'le birlikte şu an ne yapıyordu?

Bu düşünceleri kafamdan atmaya çalışarak ellerimi Jungkook'un çıplak göğsünde gezdirdim.

"Hadi ama? Üçüncüye ihtiyacım var!" dedim karnına otururken. Kaşlarını kaldırdı.

"Çok doyumsuzsun Taehyung."

"Ama ilk defa seni acıtmam için bana yalvarmıyorsun. Bence tekrar edip pekiştirmemiz daha iyi. Yavaş yavaş iyileşiyoruz Jungkook-ah."

Ellerini belime kaydırdı ve tehlikeli bir şekilde okşadı. Altta olan birine göre fazla cüretkârdı.

"Pekâlâ," dedi ensemden tutup beni kendine çekmeden önce. "Hadi üçüncüyü yapalım."

Derince yutkundum ve ensemdeki ellerini tutup kafasının üzeride birleştirdim. Derin bir nefes aldı ve göğsü derince dalgalandı.

"Bu sefer çok nazik ol. Elinden gelebildiğince yumuşak olmaya çalış." dedi nefes nefese. "Bunun nasıl hissettirdiğini merak ediyorum."

Onun dediğini uygulamak amacıyla yavaş bir şekilde dudaklarına kapandım. Benden gelen her şeye muhtaç olduğundan şevkatimi de sorgulamadan kabul etmişti.

İçimdeki son şevkat kırıntılarını ona bahşetmek üzere dudaklarını yumuşakça emdim ve geri çekildim.

"T-Taehyung, devam et. Bu güzel hissettiriyor." dedi beni kendine çekerken. Dudaklarımı tenine emanet ettim ve vücudunda güzelce dans ettim.

Jungkook'a ilk defa bu kadar nazik dokunuyordum. Teninde menilerim vardı. Onu bu haliyle saatlerce izleyebilirdim. Ona bu şekilde saatlerce dokunabilirdim...

"Taehyung." dedi sabırsızlanarak. "Hadi..."

Tam onu tutup pozisyonunu aldıracakken kapıdan gelen seslerle gerildim. Siktir! Jimin ve Yoongi gelmiş olmalıydı.

"J-Jungkook çabucak banyoya gir." dedim üzerinden kalkıp aceleyle kıyafetlerime uzanırken. Ne olduğunu anlamamışçasına bana baktı.

"Yoongi geldi, çabuk temizlenmen lazım. Ben temizim ama senin vücudun yapış yapış güzelim, hemen banyoya gir hadi." diye fısıldadım hızlı hızlı. Kafasını salladı ve çıplak bir şekilde banyoya koştu.

Bu görüntü yutkunmama sebebiyet vermişti. Jimin'in sesini duyunca acele ederek kıyafetlerimi giydim ve dağılmış saçlarımı elimle düzelttim.

Tam o sırada Yoongi ve Jimin içeriye girdi.

"Oh, Kim Taehyung!" dedi Yoongi dalga geçerek. "Seni burda görmek ne de şaşırtıcı..."

"Sana da merhaba Yoongi." dedim umursamazca. Jimin de tatlı bir şekilde selam  verdi. Ben de onu selamladım. Jimin cidden çok tatlı bir çocuktu.

Tam o sırada Jungkook suyu açmış olmalıydı ki sesler buraya kadar geldi.

"Jungkook banyoda mı?" dedi Yoongi şüphelenerek. "Halbuki sabah banyo yapmıştı."

first snow ❅ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin