Mama'da ve Melon'da Yoonmin titretti kimse inkar edemez, yaşamıyorum şu an:')
[Θ]
Sessizlik derindi.
Karşımda beni tanıyan komiser ve yanımda tüm bu olaylardan habersiz sevgilim...
Yoongi ona anlatmadığım için çok kızar mıydı? Titredim ve Yoongi'nin kolundan sıkıca tuttum.
"Yine neden burdasın Park Jimin? Yoksa yine bir kapkaççıya ortaklık mı yaptın?"
Bütün vücudum gerilmişti. Yoongi'nin de gerilmeye başladığını hissedebiliyordum.
"Siz neden bahsediyorsunuz?" dedi Yoongi sert bir sesle. "Jimin'i nerden tanıyorsunuz?"
Adamın adım sesleri yaklaştı ve varlığını tam karşımda hissettim. Bir anda pis, tombul elleri çenemi kavradı ve kafamı yukarı kaldırdı.
Bu yalnızca birkaç saniye sürmüştü çünkü sevgilim, adamın eline sertçe vurarak onu benden uzaklaştırmıştı.
"Size onu nereden tanıyorsunuz dedim!" diye soludu Yoongi. Adam cevap vermeyince kollarımdan tuttu ve bu sefer bana sordu.
"Jimin, nerden biliyor bu adam senin ismini? Kapkaççılık olayı da nerden çıktı?"
Yoongi meraklanmıştı ve kolları kaskatıydı. Kollarımdaki ellerini ellerimin arasına aldım ve onu geriye doğru çekiştirdim.
"Burdan gidelim Yoongi. Sana her şeyi anlatacağım. Yeter ki gidelim..."
Ellerimi sıkı sıkı tuttu ve arkamızda bizi izleyen adamı umursamadan ters yöne doğru yürümeye başladık.
[θ]
"...Sonra annemler olayı hallettiler ve suç üzerimden kalktı." diye bitirdim konuşmamı. Ben konuşurken ellerimi biraz olsun bırakmamıştı. Beş dakikada ona o geceyi anlatıvermiştim.
"Jimin-ah, bana önceden anlatmalıydın... Neden bunu sakladın?" dedi yumuşak ve tatlı bir sesle. Kızmamış olması beni sevindirmişti.
"Kendini suçlarsın diye korktum. Hem, zaten kötü bir geceydi. Kötü anıları sevmem."
"Sana kötü anılar bırakmak istemiyorum, kırmızım. Benim yüzümden neler yaşamışsın..." Alnımdan öptü. "Seninle hep iyi anılarımızı hatırlayalım, olur mu?"
Kafamı salladım ve göğsüne yaslandım. Önümüzden geçip giden insanlar umurumuzda değildi.
"Olur, yeşilim."
Sessizce kokumu soludu ve bu anı baştacı etmek istercesine beni sıkı sıkı sarmaladı. Jungkook için endişeli olduğunu biliyordum ama şu anda onun kötü anılarını iyileriyle yer değiştirmekle görevliydim.
"Jungkook ifade verdikten sonra..." dedim korkuyla. "Ne olacak?"
"Sakın korkma güzelim. Jungkook'un mutlu olacağından eminim. Sen her şeyi bana bırak, tamam mı Jimin'im?"
Yoongi'nin bu sevgi dolu hallerine aşıktım. En çok istediğim şeyi bana sağlıyordu: sevgiyi...
Ellerini buldum ve ellerimizi yavaşça kenetledim. Ellerini görmek istiyordum. Onları göre göre öpmek, koklamak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
first snow ❅ yoonmin ✓
Fanfiction"Bulutların nasıl göründüğünü merak ediyorum. Şu anda nasıllar?" diye sordum nefesinin geldiği yöne doğru dönerken. Derin iç çekişini duydum. Beni kollarının arasına aldı ve mandalina kokulu nefesi yüzümü okşadı. "Gerçekten bilmek istiyor musun kar...