Yine uykulu yazdığım bir bölümdü, umarım bir hatam yoktur[Θ]
Yoongi beni eve bıraktıktan sonra Jungkook'un yanına geri dönmüştü.
Kapıyı tedirginlikle çaldım. Annemlerin beni sorguya çekme ihtimali biraz ürkütücüydü.
Kapı birkaç saniye sonra açıldı ve kollarımdan tutan annemin sesini duydum.
"Gel, Jimin."
Onu takip edip eve girdim ve montumu çıkardım. Montumu aldı ve yerine astı.
"Endişelenilecek bir şey var mı Jimin?" dedi babam merakla. Derin bir nefes aldım.
"Yoongi hyungun kardeşi... Kötü şeyler yaşadı ve bugün kendine zarar vermeye çalışmış. Zorlukla kurtarabildiler."
"Gerçekten mi?" dedi annem acı dolu bir sesle. "Peki şimdi iyi mi?"
Kafamı salladım. "Şu an iyi. Yarın taburcu olacak."
"Ne olmuş da canından vazgeçmiş ki?" dedi babam. Yutkundum.
"Çok aşıktı. Bazı olaylar sonucunda sevgilisinden koparıldı. Buna dayanamadı."
"Haha, bir aşk mevzusu için mi kendine zarar verdi? Ergenlikten çıkamamış galiba."
"Baba!" diye soludum sinirle. "Hiçbir şey bildiğin yok, saçmalıyorsun şu an!"
"Jimin," dedi annem uyarıcı bir sesle. "Babanla düzgün konuş."
Sinirle ayağa kalktım. Daha bir aşk acısıyla dalga geçen ebeveynlerim bir erkeğe aşık olduğumu nasıl kabullenecekti ki?
Sinirle oflayarak odama gittim. Hakkımda ne düşündükleri umurumda değildi. Şu an sadece uyumak istiyordum.
[θ]
[Jungkook]
Hyung yanıma geri dönmeden önce Taehyung'la sarmaş dolaş bir dinlenme faslı geçirmiştim. Her an yakalanabilirdik ama bu umurumda değildi. Yatakta bana sarılırken çok iyi hissediyordum.
"Jungkook-ah?" diye seslendi uykulu bir sesle. "Benim canım piercing yaptırmak istiyor. Sence nereme yaptırmalıyım?" [Dünkü piercing olayı keşke gerçek olsaydı diyerek bunu yazdım:dd]
Hmm, bu beni şaşırtmıştı. Taehyung'un ayaklarındaki ay ve güneş dövmesi de bana danışılarak yaptırıldığı için sevgilimin bu sorusuna şaşırmam gereksiz olsa da cevap vermeye hazırdım.
"Eğer illaha piercing istiyorsan lütfen diline yaptır. Gerçekten çok hoş oluyor."
Güldü ve alnımdan öptü. "Gerçekten mi?" Kafamı salladım.
"Ah, piercingli erkekler beni baştan çıkarıyor." dedim kıkırdayarak. "Geçen dili piercingli bir çocuk hastaneye geldi. Sonra-"
"Hey," dedi sinirle belimi tutarken. "Yanımda başka erkeklerden mi bahsettin az önce?"
Sırıttım. Planım başarılıydı.
"Hmm, sanırım evet. Çok yakışıklıydı. Uzun boylu ve siyah saç-"
Birden dudakları dudaklarıma kapandı ve beni hırsla öptü. Bu sert hareketleri hoşuma gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
first snow ❅ yoonmin ✓
Fanfiction"Bulutların nasıl göründüğünü merak ediyorum. Şu anda nasıllar?" diye sordum nefesinin geldiği yöne doğru dönerken. Derin iç çekişini duydum. Beni kollarının arasına aldı ve mandalina kokulu nefesi yüzümü okşadı. "Gerçekten bilmek istiyor musun kar...