30

9.2K 988 1K
                                    

Arkadaşlar Cyrstal Snow o kadar First Snow'luk bir şarkı ki... Sözleri de uyuyor biraz. O yüzden Cyrstal Snow'u First Snow'un özel şarkısı ilan ediyorum♡❄️

Keyifli okumalar💓

[Θ]

"Nasılsın Jungkook?"

Sesi biraz sıkkın gelse de yine de iyi gibiydi. "İyiyim Jimin. Teşekkürler."

Yoongi omzumdan tuttu ve biraz bekledi. "Jungkook-ah, biz Jimin'le biraz dışarı çıkacağız eğer bir şey olursa hemen beni ara, olur mu güzelim?"

Jungkook bıkkınlıkla nefesini dışarıya verdi.

"Tamam, hyung."

Ellerimden tuttu ve küçük bir çocuk hevesiyle beni çekiştirdi. Odadan çıkarken aklımda hâlâ yaklaşık bir saat önceki o sıcak dakikalarımız vardı.

Utanarak gülümsedim. Bana dokunmasını seviyordum. Her ne kadar işin sonu tuvalette bitse de... Hoşuma gidiyordu işte.

Daha fazlasını tabii ki de istiyordum ama en büyük korkum omun için yeterli olamamaktı. Bu yüzden hep kaçıyordum, o da bana ayak uyduruyordu.

Bu göremeyen gözlerimle ne kadar becerikli olabilirdim ki? Sadece içgüdülerime güvenerek onu nasıl tatmin edebilirdim?

Ellerimi sıkı sıkı tutuyordu. Bunları aklımdan atmaya çalıştım ve ellerimin onun ellerinin arasında ısınmasına izin verdim.

"Bugün ne yapacağımızı biliyor musun Jimin-ah?" dedi merakla. Gülümsedim ve kafamı iki yana salladım.

Son bir haftadır okulu biraz asıyordum. Annemlerin de umurunda değildi zaten. Ama yakında fark edeceklerdi elbet. Bugün de iştelerdi ve benim okula gitmem gerekiyordu. Ama ben kötü bir çocuk olup sevgilimle gezmeyi seçmiştim.

"Hadi Yoongi, söylesene merak ettim!" dedim sabırsızlıkla.

"Hmm, hani sen bana bir ev yemekleri restorantına gidelim demiştin ya," Yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı. "Seni güzel bir restoranta götüreceğim, sonra da biraz gezeceğiz ve sen ne istersen onu yapacağız."

Tanrı'm, resmen onunla çıkıyordum!

"B-bu, beni yemeğe mi çıkarıyorsun yani?" dedim çocuksu bir masumiyetle. Güldü.

"Evet, kar tanesi."

Ayaklarımızın altında ezilen kar hoş bir ses çıkarırken ona biraz daha sokuldum. Benimle ev yemeği yiyeceği için heyecanlıydım.

[θ]

Yemekleri hızlıca mideye indirirken Yoongi'nin tuhaf olduğumu düşündüğünden emindim. Beni hiç böyle aç görmemiş olmalıydı.

first snow ❅ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin