29

8.2K 1K 770
                                    

[Jimin]

Jungkook yanımda oturup sinirle bir şeyler mırıldanırken Yoongi için endişeleniyordum. Yanımızdan ayrılmıştı ve bir şeyleri halledeceğini söylemişti. Neler oluyordu?

Jungkook komisere çok sinirlenmişti. Ben de en az onun kadar sinirliydim. Bu aşağılık insanlar hayatımızda oldukları sürece biz böyle sinirlenmeye devam edecektik.

Jungkook'un omzuna ellerimi koydum ve ona destek oldum.

"Bırak Jungkook, ne derse desin. Gerizekalı herif polis olmuş ama insan olamamış."

Beni birkaç mırıltıyla onayladı ama hâlâ sakinleştiği söylenemezdi. Konuyu değiştirmek adına sordum.

"Anlatsana Jungkook, Taehyung'la ne yaptınız?"

Derin bir iç çekti. "Beni bir dağ evine götürdü. O kadar güzel günler geçirdim ki yanındayken... Şimdi rüyamdan uyanmış gibi hissediyorum ve gözlerimi kapatsam da o rüyayı tekrardan göremeyecekmişim gibi..."

Sesindeki o özlem dolu, buğulu ton canımı acıtmıştı. Bir anda dayanamayıp kollarımı ona doğru uzattım ve bedenini bulup ona sımsıkı sarıldım.

"Sakın üzülme Jungkook-ah. Rüyanı gerçek yapacağım."

Kollarıyla beni sararak hıçkırmaya başladı. Ah, ağlamasına dayanamıyordum.

"Şşt, ağlama. Taehyung seni böyle görürse çok kızar."

Hıçkırıkları biraz olsun kesilirken burnunu çekti. "Çok kızar, değil mi?"

Kalbim eziliyordu. İkisinin bu denli şanssız olması çok acıtıyordu. Ayrı kalmak zorunda olmaları bana bile dokunuyorken.... Jungkook ne yapacaktı?

Her ne kadar hıçkırıkları azalsa da kollarımda sessizce ağlamaya devam etti. Ta ki Yoongi'nin sesini duyana kadar.

"Hey, neler oluyor burda?"

Jungkook aceleyle kollarımdan ayrıldı. Gözlerini sildiğini tahmin edebiliyordum.

"Jungkook-ah sen ağladın mı?" dedi Yoongi telaşla. Jungkook hemen atıldı.

"H-hayır, hyung. Ağlamadım."

Yoongi yanıma yaklaştı ve tişörtümün omuz kısmına dokundu.

"Peki Jimin'in omzundaki bu gözyaşları ne o zaman?"

Jungkook derin bir nefes aldı. "Özür dilerim, hyung."

Yoongi aceleyle yanımıza oturdu ve ikimizi de kollarının altına aldı.

Önce Jungkook'a, sonra da bana saçlarımızdan birer öpücük kondurdu.

"Artık ağlama bebeğim, o homofobik mahlukatla konuştum." dedi hırıltılı bir sesle. "Ağzının payını verdim, merak etme."

Jungkook kıkırdadı ve burnunu çekti. "Ağzına bir tane vursaydın hyung."

"Keşke Jimin'i alıp onu o herifin gözleri önünde öpseydim. Gözleri bayram ederdi de pişman olurdu."

first snow ❅ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin