Rozdział 8

313 17 1
                                    


                                                                                     Emma


Za nie całe 2h przyjdzie Kuba. A ja jak to ja nic nie mam uszykowane. Na szczęście poszłam jeszcze dziś na zakupy aby kupić sukienkę. I kupiłam jest przepiękna.

Mam nadzieję że spodobam się Kubie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mam nadzieję że spodobam się Kubie. Jeszcze tylko makijaż i jakaś ładna fryzura i jestem gotowa. 

                                                                                      ***


Zostało 15 minut. Z każdą chwilą denerwuje się coraz bardziej.


                                                                                 Kuba


O matko! Jestem już pod domem Emmy, ale nie jestem pewien czy to dobry pomysł. A jeśli ktoś mnie rozpozna i zrobi nam zdjęcie? Przecież nie będzie mieć w tedy życia. Nie mogę na to pozwolić. A z drugiej strony mam całe życie siedzieć pod kloszem i nie mieć życia prywatnego, rodziny bo jakieś media będą się do niego wtrącały.Dobra raz grozi śmierć. Zadzwoniłem do domofonu. Wchodząc moje nerwy dosięgły zenitu. Podchodząc pod jej drzwi pewnie byłem blady jak ściana. Nie którzy myślą że piłkarze mają nerwy ze stali, może na boisku w życiu prywatnym nie każdy tak ma. No na przykład kogo by tu wziąć yyyyyy no o Grzesia Krychowiaka można łatwo wyprowadzić z równowagi, a za to Siwego ( Robert Lewandowski ) nie. Dobra wracajmy do rzeczywiści. Zapukałem do drzwi. Otworzyła mi w bardzo ładnej białej sukience. Wyglądała inaczej ale nie tak ja myślałem. Zwykle dziewczyny z którymi się umawiałem ubierały się gorzej niż , dobra nie wiem do kogo mogę je porównać. 

- Witaj, pięknie wyglądasz.

-Dzień dobry, dziękuję bardzo ty też wyglądasz niczego sobie.


Emma ubrała na siebie jeszcze płaszcz i wyszliśmy.


________________________________________________________________________________

Bardzo przepraszam że rozdział dzisiaj jest taki. Jestem chora i nie mam za bardzo siły na nic. Postaram się szybko napisać kolejną część. Przepraszam na błędy. 


Julia P


Bezcenna Miłość  K.BOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz