,,Ha! Zase jsem tě porazil hyung!" Řekl radostně Jungkook a usmál se. Sledoval jsem ho a musel se usmát též. Vypadal jako roztomilý králíček. Chyběly mu pouze ouška a ocásek.
,,To protože podvádíš!" Křikl jsem a nafoukl tváře. V Kookieho blízkosti jsem se vždy choval jako dítě.
,,Ale vždyť v tomhle se nedá podvádět!" Za jednu tvář mě zatahal a znovu se usmál. Byl rozkošný. Zbožňoval jsem jeho úsměv, oči, prostě jeho celkově. Líbil se mi už dlouho. Možná od první chvíle co jsme se poznali.
,,Ale dá, vždyť mi pořád zakrýváš oči!" Jen si záporně pokroutil hlavou a oba jsme se znovu začali smát. Hráli jsme už alespoň dvě hodiny a stále nás to bavilo. Nejspíš bychom hráli ještě dál, kdyby nás Jin nesvolal k večeři. Seděl jsem vedle Jungkooka tak jako vždy.
Náš Golden Maknae. Roztomilý králíček. On byl úžasné stvoření. Dokonalý hlas, obličej, tělo. Úžasný tanečník a kamarád. Pro mě byl však víc. Nechtěl jsem být pouze jeho kamarád. Chtěl jsem cítit hebkost jeho rtů, na jeho krk pokládat jemné polibky a přitom zanechávat značky, dokazující že je pouze můj. Ovšem i přesto vše jsem věděl, že pokud něco neudělám, nikdy se nic takového nestane. V cestě stála jediná překážka. Čas.
Jungkookův zbývající čas: 7 dní, 6 hodin, 25 minut, 50 sekund.
***
Aloha
Mám další otravnou otázku.😂 Uvítali byste nový koncept ve stylu jednodílovek pro vás? I love you all my sweethearts.❤❤❤❤❤-dadinkaz