-11-

2.6K 261 6
                                    

Jungkook's POV

Držel jsem v ruce mikrofon a chtěl začít zpívat, když v tom ke mně přiběhl Tae. Skočil přede mě, ozvala se rána a my jsme dopadli na zem. Po chvíli jsem se posadil a chytl se za hlavu, která mě bolela kvůli raně, kterou jsem si při dopadu dal o zem. Otevřel jsem oči a zůstal v šoku. Fanynky začali křičet. Teahyung nehybně ležel přede mnou. Stáhl jsem si jeho tělo na klín a sáhl na skvrnu na jeho břiše. Hned jsem měl ruce zbarvené do ruda.

Nevěděl jsem co dělat. Z očí mi nekontrolovatelně stékaly slzy. Odhrnul jsem mu vlásky abych mu mohl vidět do očí. Měl je však zavřené. Pohladil jsem ho po tváři.

,,Tae otevři oči, notak." Řekl jsem tiše, natiskl si ho blíž a políbil jsem ho do vlasů. Přiběhli i ostatní společně s dalšími lidmi. Zvedli ho a mířili s ním pryč. Chtěl jsem jít za nimi, ale kluci mě zastavili.

,,Kam ho nesou?!" Vykřikl jsem a sledoval jak odchází z pódia.

,,Neboj postarají se o něho, bude v pořádku." Pronesl mezi vzlyky Jin a pevně mě objal. Ostatní tiše vzlykali, stáli okolo a dívali se na nás. Hrozně jsem se bál, že ho ztratím. V tu chvíli jsem chtěl mít možnost to vědět a zastavit to. Zachránit jeho jako zachránil on mě.

***

Aloha
Začala jsem se překonávat, dvě části v jeden den.😂 Děkuji za 700 přečtení! I love you all my sweethearts.❤❤❤❤❤

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat