,,Já se tak hrozně těším na zítřek!" Vykřikl Hobi a začal radostně poskakovat po dormu. Všichni se začali smát, jen já tupě zíral na jeho čísla. Chtěl jsem si jednu vrazit za to, že jsem si toho nevšiml. Byl jsem zaslepený tím nádherným pocitem. Rozhodl jsem se konečně něco udělat. Musel jsem mu to říct.
,,Země volá Taeho." Řekl Jungkook mezitím co mi mával rukou před obličejem. Trochu jsem se lekl, ale rychle jsem na něj pohlédl. Jen se usmál a rukou naznačil abych ho následoval. Zvedl jsem se a šel za ním. Zavedl mě do svého pokoje. Sedl si a rukou poklepal na místo vedl sebe. Rychle jsem se posadil vedle něho.
,,Taehyungie mám..." Nenechal jsem ho ani domluvit.
,,Počkej musím ti něco říct. Sice si budeš myslet že blázním, ale je to opravdu pravda. Musíme zrušit ten koncert, jinak zemřeš." Naléhal jsem na něj, ale on se pouze usmál.
,,Jestli myslíš ty výhružky na twitteru, tak se nemáš čeho bát. Jsou to pouze nějací vtipálci."
,,Ne! Já vím že se to stane, protože..." Nemohl jsem doříct větu, jelikož přitiskl své rty na ty mé. Opět jsem podlehl tomu pocitu.
,,Neboj není se čeho bát. Všechno bude v pohodě. Teď už musíme jít spát, zítra nás čeká náročný den." Zašeptal a se mnou v náručí ulehl do postele.
Jungkookův zbývající čas: 22 hodin, 29 minut, 37 sekund.
***
Aloha
Mám pro vás úkol. Mám vymyšlené dva způsoby jak by příští díl měl dopadnout a tím následně ovlivnit celý příběh, ale nemůžu se rozhodnout. Takže to nechávám na vás.A.
B.
Také vám všem přeji veselé Vánoce. I love you all my sweethearts.❤❤❤❤
-dadinkaz