-14-

2.5K 259 8
                                    

,,Máme ho!" Vykřikl Hoseok, který vběhl do místnosti. Povzdechl jsem si a začal se připravovat na to, že si právě přečtou všechno, co jsem před nimi tajil.

,,Ukaž." Řekl rychle Jungkook a potom co ho Hobi ukázal, ihned mu ho vzal. Otevřel ho a začal prohlížet každou stránku.

,,Kterou mám přečíst?" Pohledem přejel všechny ostatní.

,,Kdy napsal poslední zápis?" Zeptal se Namjoon, který stál v rohu místnosti s rukama překříženýma na hrudi.

,,Včera." Řekl Jungkook a rozhlédl se okolo. Ostatní kývli hlavou a on začal číst.

13.11.2017

Dnes je ten den. Koncert začíná v osm. Snažil jsem se, tolik jsem se snažil to zastavit, ale nepodařilo se mi to. Možná kdybych si toho všiml dřív. Kdybych si všiml toho jak moc se mu zkrátil čas, zastavil bych to. Koncert bude, ale to mě nezastaví od toho, abych ho zachránil. Udělám cokoliv abych ho ochránil. Miluju ho a nedopustím, aby se mu cokoliv stalo.

,,Dobře teď jsem zmatenej. Jak mohl vědět, že ti zbývá nějakej čas a on tě miluje a.... Příliš mnoho informací najednou!" Řekl Hoseok a sedl si na volnou židli.

,,Přečti další třeba nám to potom bude dávat smysl." Jungkook začal listovat a zastavil se na další stránce.

,,5.11.2017"

***

Aloha
Vím, že to byla celkem dlouhá doba, ale škola. Příští týden každý den alespoň dva testy, ale vy to tak máte určitě stejně. I love you all my sweethearts.❤❤❤❤❤❤❤

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat