-19-

2.4K 264 11
                                    

Taehyung's POV

Otevřel jsem oči. Nade mnou se skláněli doktoři s udivenými výrazy. O kousek ustoupili a já tak mohl vidět celou místnost a všechny v ní. Kookiemu se na tváři objevil zářivý úsměv.

,,Tae!" Vykřikl a rozeběhl se ke mně. Ruce obmotal kolem mého krku a přitáhl si mě do objetí. Ostatní si stoupli okolo lůžka a šťastně nás pozorovali.

,,Jestli mi tohle ještě někdy uděláš, nakopu ti tu tvoji zadnici tak, že si měsíc nesedneš!" Všichni jsme se začali smát. Byl jsem rád, že jsem si to nakonec rozmyslel. Je mnohem lepší být s nimi, i když už nemám svou schopnost.

,,Dobře, radši už se budu vyvarovat spontánním rozhodnutím."

,,To bych ti radil!" Řekl a odtáhl se ode mě. Ostatní mě také sevřeli v objetí a poté se posadili různě po pokoji. Jungkook si přitáhl židli vedle mě a chytil mou ruku. Přiblížil se ještě o kousínek blíž.

,,Mohl... Mohl bych tě políbit?" Zeptal se tiše tak, abych ho slyšel pouze já. Usmál jsem se a lehce přikývl. V tu chvíli si mě přitáhl za zátylek a spojil naše rty, které do sebe pasovali jako dva kousky puzzle. Nepřestávali jsme i přes udivené výrazy kluků okolo. Teď to bylo jen já a on. Byl jsem připravený začít znova. Jako kdybych onu schopnost nikdy neměl.

***

Aloha
Tak jak jste na tom se známkami? Děkuji za neskutečné dva tisíce přečtení! I love you all my sweethearts!❤❤❤❤❤❤❤❤❤

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat