Jungkook's POV
Beze slova jsme seděli a sledovali Taeho, ležícího na nemocničním lůžku. Chtěl jsem, aby se konečně probudil a já ho tak mohl znovu obejmout. Usmál jsem se nad myšlenkou toho, jak cítím jeho rty na těch svých. Sladké, hebké a měkké rty toho nádherného anděla. Nevím co to do mě vjelo, ale cítím se tak nádherně v jeho blízkosti. Stává se ze mě zamilovaný blázen. Seděl jsem vedle něho a držel ho jemně za ruku když jsem si všiml klesajících čísel na přístroji opodál.
,,Jine? P-proč to klesá?" Zeptal jsem se vysěšeně Jina, který poté co to také spatřil, přiběhl blíž.
,,Namjoone zajdi pro doktory. Rychle!" Joon poslechl a rychle vyběhl ze dveří. Ostatní se strachem zpovzdálí sledovali, co se děje. Moje srdce vynechalo úder, když se z křivky stala čára a ozval se nepříjemný nepřerušovaný zvuk. V očích mě začali pálit horké slzy a každá začala stékat po mých tvářích. Dveře se otevřeli a dovnitř vběhli doktoři. Mě a Jina odstrčili dál. Nemohl jsem se na to dívat a tak jsem objal Jina a hlavu zábořil do jeho hrudi. Otočil jsem se až tehdy, kdy se opět ozvalo normální pípání. Podíval jsem se na lůžko a na tváři se mi objevil úsměv. Byl vzhůru.
***
Aloha
Jak se máte? I love you all my sweethearts!❤❤❤❤❤❤-dadinkaz