-8-

2.6K 265 15
                                    

,,Koncert se bude muset konat dříve." Řekl manažer a všechny nás přejel pohledem. Zavolal si nás, kvůli komplikacím ohledně našeho plánovaného vystoupení.

,,Kvůli komplikacím se bude konat už pozítří, takže musíte začít zkoušet už i na pódiu." Nikdo z nás s tím neměl problém. Vše jsme odsouhlasili a mohli jsme jít domů. Odcházeli jsme z místnosti a ke mně přišel Jungkook. Dal mi ruku kolem ramen a usmál se.

,,Hyung, mohl by jdi potom přijít ke mně do pokoje?" Zeptal se svým králičím úsměvem. Přikývl jsem a také se usmál.

,,Okey. Budu tě očekávat." Hned se rozeběhl do auta. Musel jsem se zasmát. Běžel s roztaženýma rukama a tím mi připomínal letadlo. Všichni jsme nastoupili do auta a jeli zpět do dormu.

_________________________

,,Pojď dál hyung." Ozvalo se z Kookieho pokoje a já pomalu otevřel dveře. Seděl na posteli a poklepal na místo vedle sebe. Hned jsem se posadil vedle něj. Chvíli panovalo ticho, které pak přerušil on. Stoupl si a díval se mi do očí. Jeho obličej byl od toho mého jen pár centimetrů.

,,Hyung, ty mě máš rád viď? Ale ne jako kamaráda ani jako bratra." Byl jsem zaskočený. Jak to mohl vědět? Přiblížil se ještě blíž a naše nosy se dotkly.

,,Jungkookie.."

,,Nemusíš říkat nic." přerušil mě ,,Víš, jde to na tobě poznat. Ten tvůj pohled tě prozradil." Řekl tiše. Nevěděl jsem co dělat, tak jsem mu neustále hleděl do očí. On je náhle zavřel a udělal něco, po čem jsem toužil už dlouho. Políbil mě a já si kvůli tomu všemu ani nevšiml, jak se jeho čas změnil.

Jungkookův zbývající čas: 2 dny, 1 hodina, 8 minut, 5 sekund.

***

Aloha
Už se to blíží.😇 Jinak co v posledních dnech děláte? Ladíte vánoční atmosféru nebo trávíte celý den na mobilu? (me) I love you all my sweethearts.❤❤❤❤❤❤❤❤

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat