-1-

3.3K 326 3
                                    

Už od mala jsem se věnoval hudbě. Ať už hrou na saxofon nebo zpíváním jen tak pro zábavu. Hudba mě odpoutala od reality. Aspoň na chvilku. To byl také důvod, proč jsem se jako starší rozhodl pokračovat právě v hudbě. Otec s tím nejdříve nesouhlasil, ale nakonec mi to svolil.

Takto jsem se ocitl v BigHit Entertainment a nakonec se dostal i mezi trainees. Začátky byli těžké. Seznámit se se všemi a nezírat na čas, který jim zbývá. Zabránit jsem tomu však nemohl. Každý den jsem sledoval jak se jejich čas mění.

Uběhlo pět let od našeho začátku. Kim Namjoon, Kim Seokjin, Min Yoongi, Jung Hoseok, Park Jimin, Jeon Jungkook a já Kim Taehyung. Stala se z nás skupina BTS. Byli jsme úspěšní. Nahrávání, tanec, koncerty a spousty dalších byli na našem denním plánu.

Bylo to úžasné. Kluci byli úžasní, ARMYs byli úžasní. Všechno vypadalo, že je úžasné. Jenže nebylo. Ne pro mě. Každý den sledovat jak se jejich čas krátí o každou hodinu, minutu, sekundu. Nechtěl jsem jen čekat do té doby, kdy jim bude zbývat posledních pár minut. Slíbil jsem si proto jednu věc. Až ten čas nastane, udělám cokoliv pro záchranu jejich života, i kdyby mě to stálo můj vlastní život.

***

Aloha
Tahle část mi spíš přijde jako druhý prolog, ale tak aspoň něco.😂 I love you all my sweethearts.❤❤

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat