(a/n, 150+ komentara na prošlom poglavlju! Ajmo i ovdje :))
Sjela se u klupu kraj prozora gledajući kroz njega dok je čekala početak sata. Gledala je malenu pticu kako se prevrće u letu još uvijek ne savladavši letenje u potpunosti. Mahala je svojim krilcima tako brzo pokušavajući ostati u zraku, prije nego je pala, uhvatila ju je druga, veća ptica, vjerojatno njena majka.
Dalenta se nasmiješila sebi u bradu, ona je bila ta ptičica, još uvijek nova u ovom svijetu, ali uvijek sa podrškom koja će je uhvatiti pri padu.
Još uvijek je gledala kroz prozor kada su se vrata učionice otvorila, a kroz njih je ušla profesorica Magičnih bića. Dalenta je istog trenutka prestala gledati kroz prozor i preusmjerila svu pažnju na profesoricu. S obzirom da je na njenom satu uvijek bilo puno nepažnje, nije to željela ponoviti.
"Danas ćete pisati nenajavljenu kratku provjeru vašeg znanja, da vidimo što ste sve naučili." njene su se oči malo duže zaustavile na Dalentinim, a ona je željela propasti u zemlju u srama. Što je ona zapravo naučila? Pokušala se sjetiti bilo čega što bi joj pomoglo, ali ništa joj nije padalo na pamet i u tom je trenutku shvatila da bi se trebala više okrenuti prema učenju s obzirom da je i ovo škola.
"Oprostite, profesorice?" javila se učenica pozadi koju je Dalenta prvi put vidjela, a možda nije obraćala pažnju.
"Gospođice...?" profesorica je upitno podignula obrvu.
"Franny, profesorice", brzo ju je nadopunila, "niste najavili test." objasnila je.
Čulo se par iznerviranih uzdaha oko nje, a ona ih je zbunjeno, pomalo bahato pogledala sa upitnikom na licu.
"To je zato što je nenajavljen, u tome je i poanta, da provjerimo kakvo je vaše znanje bez učenja." Franny se zacrvenila I nije više rekla ni riječi.
"Imate vremena do kraja sata, krenite." rekla je nakon što je podijelila testove i Dalenta je okrenula svoj list te se zagledala u odgovore.
Prelazila je pogledom preko pitanja tražeći neko koje je znala, a njene su se oči zaustavile na pitanju pod brojem dvadeset i tri:
23. Što su Fireoni?
Odmah se sjetila kako joj je to profesorica rekla onom prilikom kada nije pazila na predavanje.
"Možete li ponoviti moju zadnju rečenicu, o Fireonima?''
''Čemu?'' bubnula je, stvarno je trebala bolje pratiti nastavu. Krajičkom oka je vidjela Risa kako suzdržava smijeh.
''Fireoni su bića vatre, skaču s plamena na plamen i tako proganjaju neku osobu, nešto poput demona."
Odahnula je što je barem nešto znala dok je pisala svoj odgovor na papir. Danas, nažalost, nije sjedila ni sa kim u klupi te nije mogla ni od koga tražiti pomoć.
"Vrijeme je isteklo! Predajte testove!" Dalenta je na brzinu nasumično zaokružila nekoliko odgovora. Upravo u trenutku kada je do nje došla profesorica da pokupi njen test, Dalenta je snažno kihnula, a njen se test zapalio.
Neki su u razredu vrisnuli.
"Gospođice Gandhi!" bijesno je viknula profesorica kada je Dalenta ugasila vatru, ali test je već bio u pepelu. Valjda je mislila da je to namjerno napravila.
"Oprostite, oprostite!" ispričavala se. "Nisam htjela, stvarno! Samo sam kihnula i..."
"Ne zanima me, ovo je za ocjenu jedan!"
STAI LEGGENDO
Darovi Elemenata
FantasyDalenta Gandhi, djevojka sivih očiju i kose te tako blijede puti da je razlika u nijansama između snijega i njene kože gotovo zanemariva. Još malo će navršiti šesnaest godina, a nitko nije ničime pokazao da će ju odvesti iz Doma za siročad u kojem j...