28. poglavlje

1.6K 169 99
                                    

(a/n; take a shot whenever I say 'koncentracija'.. spremni? krenite xD)

''Čula sam što se dogodilo na satu Magičnih bića.'' rekla je gospođa Jalaf Dalenti koja je sjedila preko puta nje, imali su sat Elemenata, ali ovaj put bez Risa. I opet, isti onaj razočarani pogled kakav je vidjela na Risovom licu je sada gledala na licu gospođe Jalaf, spustila je pogled i gledala si u ruke.

''Stvarno ne znam što se dogodilo... Užasna sam u ovome!'' namrštila se.

''Nisi užasna, samo imaš problema sa kontrolom i koncentracijom.'' objasnila je gospođa Jalaf. ''Što te uznemirilo da si izgubila kontrolu?'' pitala ju je, a Dalenta je zagrizla usnicu, nije željela reći da ju je najobičnija Naylina rečenica uznemirila do mjere da ugrozi život ostalih oko sebe.

Gospođa Jalaf je očito vidjela oklijevanje na njenom licu.

''Slobodno reci, sve što sada kažeš ostaje između mene i tebe.''

''Ne želim baš imenovati...'' promrmljala je Dalenta, iako nije voljela Naylu, nije ju željela samo tako cinkati, a uz to bi i ona sama ispala slaba.

''Znači nije što već tko?'' gospođa Jalaf je podignula obrvu, a Dalenta je klimnula.

''Ne želim reći koja je osoba utjecala na gubitak moje kontrole, samo želim znati kako spriječiti da se nešto takvo opet dogodi.'' Dalenta se namrštila.

''Zato si tu, moraš se naučiti kontrolirati bez ičije podrške. To što gubiš kontrolu me ne iznenađuje toliko, ali to moramo obuzdati jer stvarno nekoga možeš ozlijediti sljedeći put i imali smo sreće da su u učionici bili Nayla i Ris te su zaustavili vodu da ne pršti na sve strane.''

''Ali kako ćemo mi obuzdati moje moći?''

Gospođa Jalaf se sagnula i ispod stola izvukla tri svijeće.

''Počet ćemo sa običnim svijećama kao u stara vremena.''

''Ali ja mogu obuzdavati plamen svijeće.'' Dalenta je rekla.

''Upravo je to tvoj problem, čim vidiš neki laki zadatak tvoja koncentracija opada, a još uvijek nisi shvatila koliko su tvoje moći jake i da ti je potrebna sva koncentracija. S vremenom ti više to neće biti potrebno, ali trenutno si se precijenila. Čak i sa tako malo koncentracije ne bi uspjela, a još si imala ometanje uz sebe. Zato ćemo opet početi sa svijećom i više nećeš imati satove sa Risom sve dok se ne naučiš sasvim obuzdavati.''

''Znači ovo će biti nešto poput, što, obuka bijesa?'' gospođa Jalaf se nasmiješila.

''Nešto takvo, sada ću biti tvoja tutorica i savjetnica, a sada krenimo.''

Klimnula je prema svijećama.

''Upali ovu srednju svijeću.''

Dalentin je pogled pao na svijeću, a kroz glavu joj je prošlo što bi sve u tom trenutku mogla raditi osim biti ovdje i pokušati jednu svijeću. Svejedno je pogledala u srednju svijeću i usmjerila ruke prema njoj, ali umjesto da se srednja svijeća upali, plamen se upalio na svakoj svijeći.

''Uh... Nisam to mislila napraviti, ne znam kako se to dogodilo.'' Dalenta se namrštila i pogledala u svoje ruke, što se događa?

Gospođa Jalaf je klimnula.

''I sada vidiš naš problem, misli su ti negdje drugdje, moraš doći na zemlju zajedno sa tvojom koncentracijom.'' 

''Zar mislite da ovo ne shvaćam dovoljno ozbiljno?'' pitala je Dalenta. ''Skoro sam ozbiljno povrijedila nekoga!''

''Ne kažem da ovo ne shvaćaš dovoljno ozbiljno, nego samo kažem da je tvoja koncentracija zajedno sa kontrolom još uvijek slaba i pogriješila sam što sam s tobom počela snažnije vježbe. Od sada ćemo raditi najjednostavnije i tek kada u potpunosti ovladaš ovime, tek ćemo onda prijeći na neke jače.''

Darovi ElemenataDonde viven las historias. Descúbrelo ahora