Selesai sahaja membeli ticket flight.Irfan membawa aku jalan-jalan.Aku kena spend time dengan dia.
"Kau nak bawak aku pergi mana?"tanya aku sambil memandang kehadapan.Tak cakap nak bawak aku pergi mana.
"Ikut jelah aku,jangan banyak tanya"kata irfan sambil memandu.Aku menjeling dia.Jangan2 dia nak culik aku.
"Kau jangan nak pikir aku nak culik kau pulak.Aku bawak kau jalan2 je"kata irfan sambil memandang sekilas aku.Ceh!tahu2 je aku pikir macamtu.
"Tahu2 je.."gumam aku lalu menyandar pada kerusi.
"Eleh,ingat aku tak tahu ke pemikiran kau tu macam mana.Suka pikir negetif jer"kata irfan selamba.Suka sangat menyakitkan hati aku.
"Manada okey!pemikiran aku positif je"kata aku lalu menjegil mata pada dia.Aku nampak dia tergelak2 sambil memandu.
"Sure,pemikiran kau positif je ..."kata irfan lalu memberhentikan kereta secara mengejut.Aihh cipan ni!!!
"Sure .."kata aku sambil menyilang tangan.
Tetiba irfan merapatkan muka aku dengan dia.Aku dah gelabah.Dia nak buat apa ni?dia nak cium aku ke...
Muka dia semakin dekat.Aku dah tutup mata.Tetiba aku rasa ada orang kucup dahi aku.Aku buka mata.
"Kata pemikiran positif.Kenapa tutup mata?"kata irfan sambil menaikkan kening.
"Hishh?!dah kau tetiba rapatkan muka kau dengan aku.Macam mana aku tak pikir negatif.Ehh!!yang kau cium aku kenapa?"bebel aku sambil berhadapan muka dengan dia.
"Aku cium dahi kau je,bukan aku cium mulut kau pun.Ke..kau nak aku cium mulut kau tu?"soal irfan lalu memuncungkan mulut.
Aku ambik teadybear lalu letak dekat mulut dia hahaha..
Nak tahu aku dapat mana teadybear tu?mana aku tahu,ada dalam kereta dia."Werkk..werkkk.."irfan mengelap mulut dia guna tisu.Eleh,aku bagi cium dengan teadybear pun dah werkk..werkk..
"Hahaha!!padan muka,tu la gatal sangat nak cium anak dara orang.Kan dah kena cium dengan teadybear ..."gelak aku sambil menjelir lidah.
"Takpe,kau tengok nanti bila kau kawin dengan aku.Siap kau!!"geram irfan lalu memandu kembali kereta.
"Sapa nak kawin dengan kau?hahaha.."gelak aku sambil memegang perut aku.
"Kau la ..."kata irfan.
"Eishhh!!tak nak aku kawin dengan kau.Kau kawin la dengan teadybear tu hahaha!!"gelak aku lagi.Aku nampak muka dia cebik.
************
Akhirnya,aku dan irfan pun sampai disebuah resort.Dan disebelah resort mempunyai pantai yang cantik dari segi pemandangan.Waahhh!!aku nampak banyak mat salleh tengah berjemur dekat pantai.
"Jaga mata tu.Tak payah nak usya mat salleh tengah berjemur"kata irfan lalu menarik tangan aku.
"Biar lah ... Dari aku pandang kau"kata aku lalu mengikuti dia.
Irfan membawa aku ke sebuah tempat privacy yang tiada seorang pun dipantai itu.Pemandangan pantai ini lagi cantik dari tadi.
"Kenapa dekat sini takde orang?"tanya aku sambil memandang sekeliling.Pelik!dekat sini takde orang pulak.
"Tempat ni privacy.Cuma untuk keluarga pemilik resort ni je"kata irfan sambil duduk dikerusi kayu.Aku turut duduk.
"Oh my god!!so,ni resort maksu la!!!"teruja aku sambil menekup mulut guna tangan.Tak sangka maksu ada resort yang secantik ini.
YOU ARE READING
B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]
Romance❁[𝐏𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 '𝐃𝐢𝐚 𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐚𝐮']❁ 𝐒𝐀𝐌𝐁𝐔𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐁𝟏: 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐄 ⚠️BACA BUKU 1 SEBELUM MEMBACA BUKU 2 SAMBUNGAN LOVE TO HATE.UNTUK MEMAHAMI JALAN CERITA⚠️ Setelah sekian lama berhijrah ke negara luar...