Bell nak promote cerita kegemaran bell😄❤.Kalau rajin,korang try la baca cerita ni!!100% dijamin best!!korang mesti sukaa💕🐝
Instafamous,I Love You : floweerheart
Kau Takdirku : floweerheart
____________________________________
Aku berdiri dihadapan cermin,sambil membetulkan rambut aku.Sedang ralit membetulkan rambut,suara abang mikael kedengaran.
"Isya!!cepatlah!!"panggil abang.
"Ye!!kejaplah!!"kata aku lalu mengambil kad pelajar aku,lalu sarung dileher.Aku mengambil handbag serta buku-buku.
Aku keluar dari bilik,lalu turun kebawah.Aku menyarung kasut lalu masuk kedalam kereta.
Abang mikael memandu kereta.
"Papa dah hadiahkan kereta,nak jugak abang hantar"kata abang.
"Isya malas,nak bawak kereta"balas aku sambil memandang keluar cermin.
"Dah tu,apa guna isya mintak kereta kalau isya malas nak bawak.Membazir je"bebel abang.
"Hishh abang ni,kuat betul membebel.Isya tahu la,nanti isya guna.Sementara ni,isya malas nak memandu"kata aku.
"Yelahtu"kata abang.
"Betullah"balas aku.
Kereta abang mikael memasuki kawasan College aku.Aku melihat persekitaran college dari dalam kereta.Akhirnya,abang mikael memberhentikan kereta.
"Dah,turun"kata abang.
"Halau nampak"perli aku.
Aku membuka pintu kereta lalu melangkah keluar dari kereta.
"Bila dah habis class,nanti isya call abang"pesan aku.
"Haa..okey"balas abang.
Aku pun menutup pintu kereta.Aku berjalan-jalan,mencari class course aku.Sedang aku mencari class,aku terlihat 2 orang gadis sedang bersembang rancak ditepi tangga.
"Hai"tegur aku.
Perbualan mereka terhenti.Mereka berdua memandang aku.
"Hai"balas mereka ceria.
"Nak tanya boleh?bangunan course 'international bisness' dekat mana?"tanya aku.
"Kau baru masuk sini ke?"tanya gadis itu.
"Haah"balas aku.
"Nama aku,lia elica"perkenal gadis itu.
"Nama aku pulak,jiha emilda"perkenal lagi seorang gadis.
"Nama aku..Aryana Erisya"perkenal diri aku pula.
"Wait!!kau...kau..yang model terkenal tu kan!!"kata elica.
Aku mengangguk sedikit.
"Ye"balas pendek aku.
"Kau,nak tahu bangunan course international bisness dekat mana kan?jom ikut kitaorang"kata jiha.
Aku mengikuti mereka,sehingga jumpa bangunan course aku.Aku dan mereka,masuk kedalam class.
Mereka membawa aku,pergi ke sebuah tempat duduk kosong.
"Kau duduklah dengan kitaorang"kata elica.
"Korang pun course ni jugak"teruja aku.
"Haah"balas jiha.
YOU ARE READING
B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]
Romance❁[𝐏𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 '𝐃𝐢𝐚 𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐚𝐮']❁ 𝐒𝐀𝐌𝐁𝐔𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐁𝟏: 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐄 ⚠️BACA BUKU 1 SEBELUM MEMBACA BUKU 2 SAMBUNGAN LOVE TO HATE.UNTUK MEMAHAMI JALAN CERITA⚠️ Setelah sekian lama berhijrah ke negara luar...