27-AGAIN

1.7K 80 15
                                    


*🔞This chapter have little mature content🔞*


Ryan dan aira sedang sibuk menyusun kertas-kertas assigment yang baru siap dibentang tadi.

"Hai isya"tegur Ellina.

Isya memandang arah ellina.

"Apa?"tanya isya.

"Malam ni party tau!!jangan lupa"pesan ellina.

"Ye..kitaorang tak lupa lah"kata isya.

"And onemorething,i lupa nak bagitahu uolls tadi.Ada pertandingan couple dance minggu depan tau,uolls joinlah"kata ellina lagi.

Mata isya bersinar-sinar mendengar perkataan 'DANCE'.

"Seriously!!Oh my god,sure-sure.."kata isya teruja.

Ellina tersenyum sebelum menepuk tangan isya.

"Pakai cantik-cantik tau..malam ni special..kita enjoy puas-puas..oklah i pergi dulu!!"kata ellina sebelum beredar pergi.

"Okey"balas isya.

Ryan memandang arah isya.

"Dia cakap apa?"tanya ryan sambil menjongket sebelah kening.

"Ohh,ellina cakap jangan lupa malam ni party"kata isya lalu sambung menyusun kertas semula.

"Kau pergi?"tanya ryan.

"Of course lah,and ellina kata minggu depan ada pertandingan couple dance..apakata kau jadi partner aku ryan"kata isya.

"Aku tak reti menari"kata ryan lagi.

"Takpe,aku ajar kau menari eaa..."kata isya.

"Okey..as your wish.Jangan marah aku pulak ea sayang,kalau aku asyik pijak kaki kau"pesan ryan awal-awal.

Waktu dulu aira ajar dia menari pun,dia asyik pijak kaki aira.Tak pepasal mengamuk pulak isya ni kalau dia pijak kaki haha.

-----------------------------------

Isya memautkan tanganya pada leher ryan.Manakala ryan memegang pingang isya.Manakala sebelah lagi tangan mereka berpegangan.

"Okey,kau gerak slow-slow ea..ikut rentak melodi lagu"arah isya.

Kaki mereka sama-sama bergerak kiri dan kanan.

Pada mulanya semuanya berjalan dengan lancar,tapi semakin lama semakin laju lagu itu.Pergerakkan kaki ryan semakin tidak terkawal.Dan akhirnya ryan terpijak kaki isya.

"Auchhh!!"mengadu isya apabila ryan terpijak kakinya.

"Sorry sayang..hehe.."kata ryan sambil tersengeh kecil.

Bermula daripada itu,ryan asyik pijak kaki isya.Naik angin si isya apabila kakinya asyik dipijak.

"RYANN!!!SAKIT KAKI AKU!!!"mengamuk isya apabila kakinya dipijak lagi dan lagi.

"Sorrylah..kan aku dah kata aku tak pandai menari"kata ryan lalu ketawa melihat isya yang sudah benggang.

-------------------------------------

-------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]Where stories live. Discover now