Isya yang tersedar dari tidur terus berpusing memandang sebelahnya.Dia melihat kosong tempat disebelahnya.
"Ryan..."gumam isya.
Isya bingkas bangun dari katil,lalu keluar dari bilik.Dia mencari ryan,dibawah.Dia melihat ryan berada didapur sedang bancuh air.
Ryan yang sedang membancuh air,terkejut apabila tangan seseorang menarik lenganya.
"Ryan...kau okey..."risau isya sambil melengkapkan tangan pada pipi ryan.
Ryan menarik tangan isya dari pipinya.
"Aku okeylah.."ujar ryan sambil memerhati wajah risau isya.
"Kenapa kau risau semacam ni?"tanya ryan pula.
"Aku risau kau tahu tak.Semalam kau meracau sampai berpeluh-peluh,macam mana aku tak risau"balas isya sambil mengeluh nafas.
"Ouhh..sorry tau susahkan kau"kata ryan sambil senyum.
Isya membalas senyum ryan.
"Takpelah,asalkan kau sihat"balas isya.
"Hmm..nampaknya,ada ciri-ciri seorang isteri dah dekat kau ni...."usik ryan.
Isya menjeling ryan.
"Tumbuk nak?"kata isya sambil menujuk penumbuk.
"Kau kan memang isteri aku.."kata ryan sambil mengosok rambut isya.
Isya menepis tangan ryan dari menyerabutkan rambutnya.
"Ishh!!...Cabaran je pun.Bukan betul-betul pun"kata isya.
"Nak jadi isteri aku betul-betul ke?"kata ryan sambil menjongket sebelah kening.
Isya membuat muka menyampah.
"Taknak aku.."kata isya.
"Yeke taknak.."usik ryan.
"Taknak pun.."balas isya.
"Nak la tu.."kata ryan.
"Takde masa.."kata isya sambil muncung.
"Hahaha...aku gurau je"gelak ryan.
"Dah.Kau pergi naik atas mandi,pastu turun makan.Aku ada beli breadfast tadi sebelum kau bangun"kata ryan lalu menolak tubuh isya.
"Yelah-yelah"kata isya.
Isya melangkah naik tangga menuju ke bilik.Sampai dihadapan bilik,terus isya masuk kedalam.
************
"Auchhhhhh!!!!""Sakitttttt!!!"
Ryan yang berada dibawah,terkejut apabila mendengar suara isya dari bilik.Dia terus kelam kabut lari naik ke tingkat atas.
Ryan memulas pintu bilik isya.Dia terkejut apabila melihat isya terduduk dilantai.Ryan berlari pergi kearah isya.
"Kau kenapa isya!!"risau ryan.
"Perut aku sakit sangat ryan.."ujar isya sambil memegang perutnya.
"Jom pergi hospital"kata ryan lalu terus mengangkat isya.
Ryan membawa isya turun kebawah,lalu mengambil kunci kereta.Ryan membuka pintu kereta lalu meletakan isya didalam kereta.
Ryan mengunci pintu rumah lalu masuk kedalam kereta.Ryan memandu kereta keluar dari kawasan rumah.
"Tahan sikit isya.."kata ryan sambil memegang sebelah tangan isya.
YOU ARE READING
B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]
Romance❁[𝐏𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 '𝐃𝐢𝐚 𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐚𝐮']❁ 𝐒𝐀𝐌𝐁𝐔𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐁𝟏: 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐄 ⚠️BACA BUKU 1 SEBELUM MEMBACA BUKU 2 SAMBUNGAN LOVE TO HATE.UNTUK MEMAHAMI JALAN CERITA⚠️ Setelah sekian lama berhijrah ke negara luar...