Isya berdiri diluar lapangan terbang sambil memeluk tubuh memandang sekeliling melalui cermin mata hitam yang dipakainya.
"Ahh~mana cipan ni?"mengeluh isya yang sudah setengah jam menunggu.
Dia berasa bosan disini menunggu kehadiran irfan.Tanganya menyeluk masuk kedalam handbag,lalu mengambil handfonenya.
Dia membuka aplikasi whatsapp,lalu melihat mesej yang terpapar di skrin handfonenya.Dia membaca mesej ryan.
Ryan:
Sayang~
Baby~
Wife~
Love~
Oii!!balas lah mesej😑Dia tergelak kecil membaca mesej dari ryan.
"Eleh,suka hati akulah nak balas ke taknak.Haha..."bicara isya sambil ketawa,lalu tanganya menaip mesej.
Irfan yang baru keluar dari lapangan terbang,memandang sekeliling mencari isya.Mata dia tertancap arah seorang gadis yang memakai kaca mata hitam sambil bermain handfone.
"See you.."gumam irfan sambil bibirnya mengukirkan senyuman manis.
Dia berjalan perlahan-lahan menghampiri isya dari belakang.Sampai sahaja dibelakang isya,dia menyergah isya.
"SAYANG!!"sergah irfan sambil meletakkan tangan diatas bahu isya.
"Opocot mak katak!"melatah isya apabila seseorang menyergahnya.
Dia berpaling ke belakang,dia melihat irfan berada dibelakangnya.
"Hurghh!!terkejut aku,nasib aku takde sakit jantung.Kalau tak dah lama aku mati katak dekat sini"bebel isya sambil mengusap dadanya kerana terkejut.
Irfan ketawa mendengar isya bebel.
"Sorry..hehe..dah lama ke tunggu?"tanya irfan.
"Eh,taklah.Baru je...mestilah dah lama aku tunggu,kaulah..lambat sangat"perli isya dengan muka masam.
Irfan mengeluarkan sejambak bunga rose dari belakangnya,lalu menunjukkan pada isya.
"Alolo...jangan merajuk..tak comel.Suprise!!!"pujuk irfan.
Dia memandang sejambak bunga rose ditangan irfan.Cantik!!
"Cantiknya!!!Thankyou!!!"gembira isya lalu mengambil jambakkan bunga rose itu dari tangan irfan.
Merah mekar bunga rose itu,disertakan dengan bau yang sangat wangi.
"Suka?"tanya irfan yang melihat isya seakan menyukai bunga rose itu.
Isya membuat muka comel.
"Su-kaa sangat!!"balas isya.
Dia melangkah jalan meninggalkan irfan dibelakang.
"KAU NAK PERGI MANA ISYA!!"jerit irfan.
Dia menoleh arah irfan.
YOU ARE READING
B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]
Romance❁[𝐏𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 '𝐃𝐢𝐚 𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐚𝐮']❁ 𝐒𝐀𝐌𝐁𝐔𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐁𝟏: 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐄 ⚠️BACA BUKU 1 SEBELUM MEMBACA BUKU 2 SAMBUNGAN LOVE TO HATE.UNTUK MEMAHAMI JALAN CERITA⚠️ Setelah sekian lama berhijrah ke negara luar...