Mikael yang baru turun dari bilik,berlalu pergi keruang tamu.Mikael nampak coco sedang tidur diatas sofa dengan keadaan terlentang.
"Sedapnye kau tidur kan ..."
"Ryan bagi kau makan apa la,sampai jadi gemok macamni"
Mikael mengambil bulu ayam,lalu mengacukan pada hidung coco yang sedang tidur.Ini yang dikatakan,takde keje kacau orang si mikael ni.
Coco mengeliat bangun,apabila merasakan ada benda yang mengenakan hidung dia.
"Meowwww ... Grummnnn ..."
Coco pandang mikael yang berdiri dibelakang sofanya.
"Apahal kau gemok sangat coco?"tanya mikael.
Gila apa,pergi tanya kucing.
Coco memandang mikael tajam.Sedap dia kata i gemok,hello ! I bukan gemok okey. I cuma chubby gebu je.
"Seram aku tengok muka dia.Macam nak makan orang"kata mikael lalu membuat aksi takut.
Coco tetiba melompat atas badan mikael.
"Arghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!"menjerit mikael.
Coco berpaut pada baju mikael dengan mengunakan kukunya.
"Turunlah coco!!!"marah mikael lalu mengibas2 bajunya agar coco turun dari badanya.
"Meowwww ... !! !!! "
Aycarl yang turun hendak pergi kedapur,terhenti apabila melihat mikael dan coco bergaduh.
"Oii ... Kau dah asal mika?"tanya aycarl lalu menjeling arah coco pula.
"Kau nampak ni .. Coco berpaut dekat baju aku nii"mengadu mikael.
Aycarl tergelak melihat mikael dan coco.
" .........sapa suruh kau kacau coco,padan muka!"kata aycarl lalu berlalu pergi.
"Carlll!!tolonglah"laung mikael.
"Taknak"kata aycarl.
Lalu aycarl pun berlalu pergi ke dapur.Biar si mikael tu berjoget dengan coco HAHAHA ! .
************
Isya dan ryan masih duduk dimeja makan,sambil menjamu makanan.Sedang mereka makan,telefon isya berbunyi.
Likey..Likey..Likey...
Bunyi telefon isya yang berbunyi lagu.
Isya meletakkan sudu ditanganya,lalu mengambil handfone disebelah.Dia mengangkat panggilan.
"Hello"
"Hello isya"
"Isya ada dekat mana?""Ohh,isya ada dekat restaurant"
"Tengah makan ni.Kenapa?""Cepatlah balik isya!!coco ni berpaut dekat baju abang huhu.."
Isya tergelak mendengar apa yang dikatakan oleh mikael.
"Hahaha !! Sapa suruh abang kacau coco,padan muka !"
"Cepatlah balik isya !!"
"Yelah2,lepas makan isya balik"
"Kacau je .."
"Okey lah bye"Isya menutup panggilan,lalu mengambil semula sudu makananya.Ryan memandang isya.
YOU ARE READING
B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]
Romance❁[𝐏𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 '𝐃𝐢𝐚 𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐚𝐮']❁ 𝐒𝐀𝐌𝐁𝐔𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐁𝟏: 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐄 ⚠️BACA BUKU 1 SEBELUM MEMBACA BUKU 2 SAMBUNGAN LOVE TO HATE.UNTUK MEMAHAMI JALAN CERITA⚠️ Setelah sekian lama berhijrah ke negara luar...