Mereka semua sedang menjamu makanan yang disediakan oleh tokma.Sambil makan mereka bersembang.
"Ayen balik sini berapa hari?"tanya tokma sambil memandang arah ryan.
"5 hari je kot,sebab cuti sem sekejap je"balas ryan.
"Betul tu,sekejap je cuti tokma.Tak dapat nak jalan lama-lama kat sini"sampuk syafiz pula.
"Nak buat lagumana kan,dah kamu semua dapat sekejap je cuti..takpe,kalau ada masa lagi kamu ajak jelah ayen balik sini"ujar tokma lalu menyuapkan bihun goreng kedalam mulut.
"Oraight,tokma"balas syafiz lalu menunjukkan tangan bentuk 'O K'.
Ryan baru teringat sesuatu.
"Haa..tokma,dekat sini tukang ngurut ada tak?"tanya ryan.
"Ayen nak mengurut ka?"tanya tokma semula.
"Ehh,tak la tokma.Isya yang nak mengurut"balas ryan.
Tokma memandang isya.
"Isya nak mengurut ye.."tegur tokma.
"Haah tokma,dokter syorkan suruh mengurut"balas isya lalu tersenyum.
"Kenapa?"tanya tokma.
"Isya selalu sakit perut"balas isya.
"Ouhh..kalau isya nak mengurut,tokma boleh panggil orang mengurut.Orang tu memang pandai mengurut,untuk orang bersalin ke,excident ke,sakit urat ke,seliuh ke,semua boleh.."jelas tokma.
"Terima kasih tokma,susahkan tokma jer"kata isya.
"Takde la..jangan kata macamtu"ujar tokma.
"El,kau ada nak rancang keluar memana tak?"tanya jiha.
Elica memandang jiha.
"Ada kot,rid kata nak bawak aku jalan shopping mall"balas elica.
"Bestnya,nak ikut el"kata jiha.
"Boleh je"balas elica.
"Nak join sekali tak isya?"tanya jiha.
"Ermm,takpelah lagipun aku nak mengurut.Korang jalan-jalan la,aku lain kali pun boleh.."menolak isya.
"Ohh haah,kau nak mengurut.Kalau macamtu kitaorang jelah keluar"kata elica.
"Okey"balas isya.
------------
Tokma membuka pintu bilik isya.
"Tokma dah call orang mengurut,Jap lagi dia sampai.Isya tukar la baju,pakai kain batik"ujar tokma.
"Ermm..tapi isya takde kain batik"kata isya.
"Jap,tokma pergi ambik kain batik"kata tokma lalu keluar dari bilik.
Isya memandang screen handfonenya.Lalu keluhan dilepaskan.
"Cipan..cipan..mana kau?tak rindu aku ke.."gumam isya lalu memeluk tubuh.
Tokma masuk semula kedalam bilik.
"Nah,tokma punya..isya gunalah"ujar tokma lalu menghulurkan kain batik.
Isya mengambil dari tangan tokma.
"Terima kasih tokma.Jap lagi nak mengurut dekat mana?dalam bilik ke apa?"tanya isya.
"Dekat ruang tengah la.Lagipun depe semua keluar.Kalau dalam bilik,nanti bau semerbak pulak minyak"jelas tokma.
"Okey..isya tukar baju dulu"kata isya.
"Isya tukar la baju,nanti kalau orangnya dah sampai tokma panggil"kata tokma sebelum keluar bilik.
Isya menutup pintu bilik.
YOU ARE READING
B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]
Storie d'amore❁[𝐏𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 '𝐃𝐢𝐚 𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐚𝐮']❁ 𝐒𝐀𝐌𝐁𝐔𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐁𝟏: 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐄 ⚠️BACA BUKU 1 SEBELUM MEMBACA BUKU 2 SAMBUNGAN LOVE TO HATE.UNTUK MEMAHAMI JALAN CERITA⚠️ Setelah sekian lama berhijrah ke negara luar...