34-BERISI

3K 149 44
                                    

Hehe..Disebabkan harini Hari Jadi Bella💕Bella update untuk readers kesayangan bella..😘😘Hope awok2 semua seronok baca chapter ni👇Bell siap letak gif isya dengan ryan😝So,anda semua boleh imagine😎

************************************

Isya yang baru turun ke bawah melihat ryan yang duduk diruang tamu sambil menonton di kaca tv.

Dia pergi kearah ryan.

"Kau tengok cerita apa?"tanya isya yang berdiri dihadapanya.

"Aku tengok bola,jom tengok sekali..."ajak ryan sambil menepuk tempat duduk disebelahnya.

Isya mengeleng.

"Taknak lah..Tak best"kata isya lalu melangkah mahu pergi.

Baru satu langkah,dia sudah terjatuh duduk diatas riba ryan apabila ryan menarik lenganya.

"Ryan!!Lepaslah.."merengek isya apabila ryan menahan badanya.

"Taknak,kau kena teman aku tengok bola"kata ryan lalu memeluk pinggang isya.

Isya yang masih duduk diatas riba ryan,dapat merasakan ryan mengetatkan pelukan dipinggangnya.

"Eeee!!Taknak!!Bola tak best"kata isya lalu cuba melepaskan diri dari ryan.

Tangan ryan yang memeluknya akhirnya terlepas juga,Manakala isya tidak dapat menyeimbangkan badan lalu badanya kebelakang.

Tanganya tergapai ke udara lalu menarik leher baju ryan.Badan ryan tergerak ke depan apabila isya menarik leher bajunya.Dia menarik pinggang isya kedepan lalu isya berpaut lengan pada leher ryan.

Terbuntang mata isya apabila bibirnya bersentuhan dengan bibir ryan.Dia cepat2 menolak dada ryan,lalu bangun dari riba ryan.

Terasa bahang satu muka isya.MALU!Dia terus berlari naik keatas.Ryan dapat mendengar suara isya yang sedang menjerit.

"Sorry ryan!!Aku tak sengaja!!"menjerit isya sambil melangkah naik tangga satu persatu anak tangga.

"It'sokey sayang!!Nanti kita kawin okey"jerit ryan balik lalu ketawa.

"Sapa nak kawin dengan kau!!Aku taknak!!"jerit isya pula.

"Dengan kau la!!Tadi kau ambik kesempatan atas aku..Dah lupa ke!!"jerit ryan pula sengaja mahu mengacau isya.

"Ishh!!Mana ada aku ambik kesempatan!!!aku tak sengaja laa!!!"marah isya.

Isya dengar kuat suara ryan ketawa dibawah.Berasap telingga dengar.

Dia mendengus kasar.

"Ishh..Mamat ni,keje nak kenakan aku jer!!"geram isya lalu masuk kedalam bilik.

Dia berdiri depan cermin lalu menyentuh kedua belah pipinya,merah menyala.

"Kalau aku tahu jadi macamtu,baik aku jatuh je..Huhu..Malunya!!"bebel isya seorang diri.

--------------------

Ryan yang sedang melihat televisyen tidak fokus,dia tersengeh keseorangan apabila mengingati perkara yang berlaku.

"Isya...Isya..."kata ryan.

Dia sendiri pun terkaku apabila isya tercium dia.

Dia mengambil remote televisyen,lalu menekan butang tutup.Terbatal sudah niatnya mahu melihat bola,apabila fikiranya sudah angau melayang.

Anak tangga dinaiki satu persatu hingga akhir.Sampai sahaja dihadapan biliknya dia memulas tombol pintu.Langkahnya terhenti apabila terdengar suara isya muntah.

B2:DIA ISTERI KAU[HOLD]Where stories live. Discover now