Multimedia: Rienna
Halsey-Control
Kalktığımda yanımda Loki yoktu. Olmasınıda beklemiyordum zaten. Yataktan çıkıp ayakta esnedim. Sonrada elimi yüzümü yıkadım.
Bir ihtimal kıyafet olabilir belki diye gardolabı açtım. Bir sürü kıyafet vardı. Birde üstüne benim kıyafetlerim, buraya nasıl geldikleri hakkında hiçbir fikrim yoktu hemde.
Siyah boğazlı kazağımı ve siyah pantolonumu alıp üzerime geçirdim. Gardılabın boş altı kısmındada ayakkabılarım vardı. Siyah bağçıklı botlarımıda giyip odadan çıktım.

Bir muhafız görme umuduyla koridorda yürüdüm. Alt kata indiğimde merdivenin başında bulmuştum. Yanına yaklaştım.
"Şey pardon. Thor nerede biliyor musunuz?" Dedim kibarca.
"Arkadaşları ile talim yapıyor. Sizi götürebilirim isterseniz." Dedi.
"Tarif etsen yeter." Dedim bende. Çocuk gibi elimden tutup götürmesi gerekmiyordu.
Hızlı adımlarla tarif ettiği yere gittim. Kapıdan girdiğimde Sif ve bir adam kılıçlarla dövüşüyorlardı. Thor, Loki ve bir kaç kişi daha onları izliyordu. Sif adamın kılıcını düşürüp köşeye sıkıştırdı.
"Var mı başka?" Deyip güldü. Sonra yüzü bana döndü. Bana döndüğü gibi gülen yüzü solmuştu. O öyle tepki verincede herkesin yüzü bana döndü.
Thor bana bakıp "Rienna bu bir meydan okuma mı?" Dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ne meydan okuması?" Dedim.
"Onun Sif'i yenebileceğini mi düşünüyorsun?" Deyip güldü bir adam. Tek kaşımı kaldırdım.
"İzleyip görün kim yeniyor ha?" Dedim. Loki kaşlarını kaldırdı.
"Benim oyum Rienna'ya. Üzgünüm Sif." Dedi Thor.
"Benimki Sif'e." Dedi Loki. Bu sefer ben kaşlarımı kaldırdım.
"İddiaya girelim mi?" Dedim Lokiye bakarak.
"Tamam. Neyine?" Dedi.
"Ben kazanırsam bir gün boyunca istediğim her şeyi yaparsın. Sif kazanırsada ben senin istediğin her şeyi yaparım kabûl mü?" Dedim.
"Her şeyi mi?" Dedi ve dudakları yukarı kıvrıldı.
"Her şeyi." Dedim bende.
"Kabul." Dedi.
"Midgard'da ilk karşılaştığımız gün üç Avenger ile tek başıma savaştığımı hatırlamanı isterim." Dediğimde yüzü düştü.
"Güç kullanmak yok." Dedi. Bende "Kılıç ve benzeri kullanmakta yok." Dedim. Çünkü kılıç kullanmayı bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)
Fanfiction"Onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onunda içi buzdandı, onunda kalbi kırıktı, onunda kurtarılmaya ihtiyacı vardı. Ve bana elini uzattı." "Onu ilk gördüğümde ne kadar korkmuş ve çaresiz olduğunu hissettim. Ama içindeki karanlığıda gördüm. Benimle aynı o...