XIII. Lady Rienna of Midgard

3.5K 281 304
                                    

Multimedia: Loki

Ed Sheeran - Perfect Duet (with Beyonce)

Sabah zorla uyandırıldım. Söylemeliyim ki HİÇ HOŞ DEĞİLDİ.

Şuan Frigga ve takımı (kuaför ve benzeri insanlar) şuan odama doluşmuştu. Biri beni bir yana sürüklüyordu diğeri bir yana. Neymiş oğlu evleniyormuş çok güzel olmalıymışım. Bana kalsa pijamayla giderim.

Tam kuaför benzeri olan saray görevlisi saçını yaparken kapı çaldı. Minerva gelinliğimi getirmişti. Gardolabıma astı. Sonra küçük bir teşekkür eşliğinde onu uğurladım.

Tam yerimden kalkıp gelinliğe bakacakken Frigga yerime oturttu beni.

"Önce saçın bitsin en son bakarsın. Ben şimdi salonu kontrol etmeye gidiyorum. Gelirim yine." Dedi ve gülümseyip gitti.

"Ne istersiniz?" Diye sorduğunda başımda dikilen şahıs, dünyadaki kuaförler gibi acımasız olmamasını diledim. Saçlarımı seviyordum.

"Toplu olsun ve abartı olması  lütfen. Size güveniyorum." Deyip güldüm. O da gülüp onayladı.

Evleniyordum. Gerçekten evleniyordum. Şaka gibiydi. Hemde Loki ile. Elimdeki yüzüğe baktım. Umarım bu da hayatımdaki her şey gibi berbat olmazdı.

Güzel olsun istiyordum çünkü gerçek olmasada ilk defa evleniyordum. Aslında bu olaydan sonra dünyaya gitsem havam olurdu.

'İşte bende bi ara bi tanrıyla evlendim ama ayrıldık sonra öyle.' Falan.

Açlık kafa yaptı sanırım. Heyecandan kafayı yemiş bulunuyorum tebrikler.

Saçım bittiğinde biri gelip yüzüme hafif bi makyaj yaptı. Sonra Frigga geldi.

"Hazır görünüyorsun. Sadece gelinliği giymemişsin." Dedi. Frigga da giyinmişti.

Ayağa kalktım ve gelinliğin üzerindeki örtüyü çektim. Gördüğüm gibide Minerva'yı içten tebrik ettim. Tam istediğim gibi olmuştu. Ben büyülenmiş gözlerle gelinliğe bakarken Frigga gülümseyip bana döndü.

"Sana çok yakışacak. Hadi giyin biz çıkıyoruz. Yardıma ihtiyacın olursa dışardayım." Dedi.

Bende yavaşça saçımı bozmadan gelinliğimi giydim.

Bende yavaşça saçımı bozmadan gelinliğimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamamen hazırlandım ve aynanın karşısına geçtim.

Değişik olmuştum. İlk defa kendimi bu kadar beyazın içinde görüyordum. Derin bir nefes aldım. Kalbim sanki göğsümden dışarı çıkmak istiyor gibi atıyordu. Sonra birden kapı çaldı.

"Rienna girebilir miyim?" Diye seslendi Thor. Neden geldiğini anlamamıştım.

"Gelebilirsin." Dedim ve içeri girdi. Karşımda dikilip bir süre beni süzdü.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin