Multimedia: Rienna'nın tatlılığı
Christina Aguilera - You Lost Me
Sabah uyandığımda Loki hala kollarını bana sıkıca sarmış uyuyordu. Yavaşça ona döndüm. Yani sadece kafamı hafifçe döndürebildim. Öyle sıkı sarmıştı ki hareket edemiyordum.
Yüzüne bakıp gülümsedim. Uyurken sanki içindeki masum çocuk ortaya çıkıyordu.
Kıpırdanmaya başladığında gözlerimi üzerinden çekmedim. O da gözlerini açtı. İlk başta fazla ışık olduğu için gözlerini kıstı ama sonra alışınca gözlerini normal bir şekilde açtı.
"Günaydın." Dedim sessizce.
"Kalkmak istemiyorum." Dedi ve gözlerini kapadı.
"Ama kalkmamız gerekiyor." Dedim ve ellerini çözmek için ellerimi ellerinin üzerine koydum.
Ellerini çözdü ama ben kalkacakken birden beni kendine döndürdü ve yüzüme doğru yaklaştı.
"O zaman kalk." dedi ve güldü. Sanki ondan izin istemiştim.
Giyinme odasına gidip üzerimi değiştirdim. Gri örgü kazak ve kot pantolonumu giydim ve kahverengi botlarımı ayağıma geçirdim. Giyinme odasından çıktığımda Loki'yi odada göremedim. Omuz silkip odadan çıktım ve kahvaltı ettiğimiz salona gittim. Gittiğimde masada sadece Odin ve Frigga vardı. Sessizce kahvaltımızı ettik. Kahvaltım bitince koridora çıktım ve yürümeye başladım. Sonra karşıma Thor çıktı.
"Rienna! Bende seni arıyordum." Dedi. Kaşlarımı çattım.
"Neden?" Dediğimde bana doğru gelmeye başladı. Beni duvarla kendi arasına sıkıştırdı.
"Sana önemli bir şey söyleyeceğim. Loki'ye güvenme." Dediğinde güldüm.
"Yani diyorsun ki dün evlendiğim..." derken elimi kaldırıp yüzüğümü gösterdim "... birine güvenmememi ama hapsedilmem için oy veren birine güvenmemi bekliyorsun. Dün aramızdaki buzlar biraz erimiş gibi olsa da kendini bir şey sanma." Dedim.
"Rienna evliliğiniz zaten gerçek değil. Nasıl biri olduğunu biliyorsun ona güvenme." Dediğinde sinirlendim.
"Nasıl biri olduğunu bildiğim için sana bunları söylüyorum zaten. Ben Loki'ye güveniyorum ve hepte güveneceğim ama sana asla. Bir daha ne bana bulaş ne de Loki'ye tamam mı? Bir daha onu üzersen..." dediğimde gözlerini kısıp kaşlarını kaldırdı. Tehditimi ciddiye alınmayacak bir şey sanıyordu sanırım. "... Jane Foster'ın parçalarını dünyanın dört bir yanından toplarsın. Bize bulaşma Thor." Dediğimde güldü. Thor bu tehditime gülecek biri değildi. Bu tehdite gülse gülse...
Loki gülerdi.
Sinirden gözlerimi kapattım. Açtığımda Loki ile karşılacağımı biliyordum. Bazen illüzyon yeteneği baya can sıkıcı oluyordu.
"Neydi bu güven testi falan mı?" Diye bağırdım.
"Bana bağırma Rienna." Dedi ve korkutucu bir şekilde baktı Loki.
"Senin yerine Thor'a güveneceğimimi düşünüyordun. Yaptığım o kadar şeyden sonra hala güvenini kazanamadım mı? Sen yalnızım diye ortalıklarda geziyorsun ama bunu yapan sensin. Seni seven herkesi kendinden uzaklaştırıyorsun." Dediğimde ben devam edemeden elini çeneme koydu ve sıkıştırıp kafamı duvara yasladı.
"Bir daha sakın benimle böyle konuşma." Dedi gözlerini büyütüp yüzüme yaklaşırken.
Acıyla gözlerimi kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)
Fanfiction"Onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onunda içi buzdandı, onunda kalbi kırıktı, onunda kurtarılmaya ihtiyacı vardı. Ve bana elini uzattı." "Onu ilk gördüğümde ne kadar korkmuş ve çaresiz olduğunu hissettim. Ama içindeki karanlığıda gördüm. Benimle aynı o...