Multimedia: Loki
Justin Bieber- All That Matters
Sabah huzursuz bir şekilde kalktım. Etrafa baktığımda Loki'nin odasında uyuyakaldığımı anladım. Yavaşça kalktım ve tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.
Birinin gelmesini beklemeden direk kahvaltı ettiğimiz salona gittim. Kapıdan girdiğimde şaşırdım. Çünkü masada sadece Frigga vardı ve tabağına bakıp kara kara düşünüyordu.
"Herkes nerede?" Diye sorduğumda daldığı dünyadan çıktı ve bana döndü.
"Loki sana bir şey söylemedi mi?" Dedi durgun bir şekilde. Kaşlarımı çattım.
"Hayır." Dedim ama sonra aklıma gece yanıma gelmesi geldi. Dediği şeyi şuan hatırlıyordum.
'Ben yokken uslu dur.' Demişti.
"Nereye gittiler?" Dedim korkuyla.
"Jotunheim'a." Dediğinde gözlerimi kapattım. Evet korktuğum tamda buydu.
Önümdeki kolona tekme attım.
"Nasıl bana söylemeden gider!?" Diye bağırdım. "Biliyor tabi bende gitmek isteyeceğim. Niye gitmek istiyorum acaba bir düşünse!"
"Sakin ol kızım." Dedi Frigga ve yanıma geldi. Elini omzuma koydu.
"Bende gideceğim." Dedim. Gözlerini kapatıp kafasını iki yana salladı.
"Heimdall beni bile dinlemiyor. Seni asla Jotunheim'a göndermez." Dedi üzüntüyle.
O sırada odaya Sif girdi.
"Haber var mı kraliçem?" Dedi.
"Maalesef yok. Beklemekten başka çaremizde yok." Dedi ve iç çekti.
"Bence kadın dayanışması yapmamız gerekiyor." Dedim ve gözlerimi kıstım.
"Nasıl olacakmış o?" Dedi Sif kaşlarını kaldırarak.
"Şuan Asgard'da en yetkili kişi Frigga. Ben Loki'nin müstakbel eşiyim ve sende kraliyet muhafızlarındansın. Bizim sözümüzü dinlemek zorunda." Dedim.
"Hadi Heimdall'dan geçtik. Loki, Thor, Odin ve ordusunun yapamadığı neyi yapabiliriz?" Dedi Sif.
"Kendini küçümseme." Dedim. "Kaç kere Thor'un hayatını kurtardın? Ben Loki'yi yeni tanımama rağmen hayatını kaç kere kurtardım. Seninkini tahmin edemiyorum."
"Denemekten zarar gelmez." Dedi ve onay için Frigga'ya baktı.
"Hadi o zaman." Dedi Frigga ve yola koyulduk.
*
Hepimiz lazım olabilecek şeyler almıştık yanımıza. Kılıç kullanmayı bilmesemde almıştım. Belki lazım olurdu.
"Hazır mıyız?" Dediğimde kafa salladılar.
Bifrost üzerinden ışınlanma küresine doğru yürüdük. Işınlanma küresine vardığımızda bizi kapıda Heimdall karşıladı.
"Heimdall yoldan çekil." Dedi Frigga.
"Üzgünüm kraliçem. Kral Odin'in kesin emri var." Dedi.
"Kraliçen sana emir verdi. Uymak zorundasın." Dedim. "Yardıma gitmemiz gerekiyor. Sen geçmemize izin vermezsen ve Asgard'ın kralı ve iki veliaht ölürse ne olacak?" Dediğimde Sif boğazını temizledi ve "Bir." Dedi. Loki'yi veliaht saymıyordu yani.
Hızla kafamı ona çevirdim. "Seni köprüden aşağı atarım." Dediğimde Frigga ikimizin arasına girdi.
"Sakin olun bayanlar. Heimdall sende hemen önümden çekil." Dediğinde Heimdall daha fazla ısrarlarımıza dayanamadı ve yoldan çekildi. Bizde küreye girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)
Fanfiction"Onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onunda içi buzdandı, onunda kalbi kırıktı, onunda kurtarılmaya ihtiyacı vardı. Ve bana elini uzattı." "Onu ilk gördüğümde ne kadar korkmuş ve çaresiz olduğunu hissettim. Ama içindeki karanlığıda gördüm. Benimle aynı o...