XV. Kelvin 0 (Absolute Zero)

3.4K 266 133
                                    

Multimedia: Loki

Sia - She Wolf

Betonun soğukluğu beni etkilemesede hissizleştiriyordu. Kılımı kıpırdatacak güç bulamıyordum kendimde. Göğsümden tüm vücuduma bir acı yayılıyordu. Yerde cenin pozisyonda yatmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum.

Odanı kapısı açıldığında gözlerimi açmaya ve içine tıkıldığım cam kafesin izin verdiği kadar görmeye çalıştım.

"Uyumayı fazla seviyorsun sanırım." Deyip güldü bir kadın. Zar zor görüyordum. Kalan son gücümle kalktım ve dizlerimin üzerinde durdum.

"Ne istiyorsun benden?" Dedim.

"Ahh güzelim.." dediğinde midemden boğazıma bir sıcaklık yükseldi. Bir anda ayağa kalktım ve kafesin köşesinde gidip kustum.

Gözlerimi açtığımda kıpkırmızı bir yerle karşılaşmıştım. Sadece kan kusmuştum yani.

Kadın kaşlarını çattı ve kapıya doğru döndü. "Size ağır bişey verin derken bunu kasdetmemiştim. Ne verdiniz?" Dedi sertçe.

"Efendim verdiğimiz şeyin böyle yan etkileri yok." Dediğinde kapıdaki biri kadın tekrar bana döndü ve elime baktı.

"Ahh sanırım evlisin. Hemde Asgardlı biriyle." Dediğinde sesimi çıkarmadım. "Bu büyünün yan etkisi." dediğinde kendimi bıraktım ve yere düştüm.
"Bu seni içten içe yeyip bitirecek ve ben izlemek için burda olacağım." Dedi. Sadece bunu söylediğini duydum çünkü gözlerimi açacak gücü kendimde bulamıyordum.

Hayatımda hiç böyle çaresiz hissetmemiştim. Ayağa kalkıp cam duvarları yumruklayamıyordum bile. Çıkmak için uğraşamıyordum. Sanki ölmüştüm ama bilincim yerindeydi.

Tek dileğim birinin beni bulmasıydı. Loki'nin gelmesini istemiyordum. Bir daha onun yüzünü görmektense burda acıdan ölürdüm daha iyi.

Böyle düşüncelere dalmışken bacaklarımı dahada kendime çekip sarıldım. Yüzümdeki yaşları sildim ve uyumaya çalıştım. Belki uyursam geçerdi.

*

Çok yakından gelen gürültüyle birden yerimde hopladım. Kaşlarımı çatıp kalkmaya çalıştım. Kafamı tutamayınca sırtımı duvara yasladım ve öyle durmaya çalıştım.

Sesler daha çok yaklaştığında korkuyla beklemeye başladım. Odanın kapısı açıldı. Bulanıkta olsa karşımdakilerin Loki ve Thor olduğunu anladım. Thor elindeki bir şeyi fırlattı ve camı kırıp geçti. Bunun Mjölnir olduğunu düşünüyordum.

Biri gelip önümde diz çöktüğünde gözlerimi ovuşturdum. Daha iyi görüyordum.

Loki ellerini yanaklarıma koydu. "İyi misin?" Dedi.

Zorda olsa konuştum. "Çek ellerini." Dedim ve sertçe ona baktım.

"Sanırım teşekkür ederim demek istedin." Dedi Thor.

Gittikçe gücümü geri kazandığımı hissediyordum. Loki'nin ellerini yüzümden çektim ve ayağa kalktım.

"Rienna.." dediğinde elimi kaldırdım ve sus işareti yaptım.

"Lütfen konuşma." Dedim. Kaşlarını çattı.

"Hiçbir şey bilmiyorsun bırak anlatayım." Dediğinde sinirlendim.

"Sigyn'le öpüşmenin nasıl bir açıklaması var merak ediyorum!" Diye bağırdığımda Thor kocaman gözlerle bize döndü.

"Bu gerçek mi?" Dediğinde Loki sinirle ona döndü.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin