Multimedia: Loki
NF- Let You Down
Gözlerimi zar zor açmıştım. Gözüme giren aşırı beyaz ışık baş ağrımı daha da kötü hale getiriyordu. Görebildiğim kadarıyla yine cam bir kafesin içindeydim. Yavaşça ayağa kalktığımda yanımdan ses geldi.
Döndüğümde Loki'nin yandaki kafesten aramızdaki cama vurduğunu gördüm. Ona doğru gittim. Bizi ayıran sadece cam bir duvardı.
Loki'ye elimi yana doğru salladım önümden çekilsinde camı kırayım diye. Ama kafasını iki yana salladı.
"Hiçbir şekilde kırılmıyor." Dedi ama sesi çok boğuk gelmişti. Zar zor duymuştum.
Kaşlarımı üzgünce indirdiğimde elini cam kafesin üstüne koydu. Bende elimi onun elinin üstüne koydum.
"Nerdeyiz? Nasıl çıkacağız burdan?" Dedim.
"Bilmiyorum." Dedi ve kafasını iki yana salladı.
Kafesin ön camına gittim ve tekme attım. Hiçbir şey olmadı. Yumruk attım yine olmadı. Dondurdum. Telekineziyle parçalara ayırmaya çalıştım. Hatta işe yarasın diye beni kızdıracak şeyleri düşündüm ama kırılmadı.
"Clint aradığımdan beri ne halt yiyor acaba?!" Dedim sinirle.
Bir gülüş sesi duydum.
"Clint ve ya başka birisi sizi burdan kurtaramaz." Dedi bir adam kafeslerimize yaklaşırken.
Kırklı yaşlarında gibiydi. Cam gibi mavi gözleri ve simsiyah saçları vardı. Yapılıydı ve ürkütücü görünüyordu. Sol kolunda ahtapot amblemi gibi bir şey vardı.
"Kimsin sen?" Dedim.
"Üzgünüm bunu sana söyleyemem." Dedi ama üzgün falan değildi baya önümde sinir bozucu bir şekilde gülüyordu.
Cama bir kere daha yumruk attım.
"Cık cık yapma böyle şeyler. Sen bize lazımsın." Dedi.
"Ne istiyorsun bizden?" Dedi Loki benim gibi cama yaklaşıp.
"Harika bir büyücü olan bir tanrı ve üst düzey telekineziye ve buz güçlerine sahip iki insandan ne isteyebilirim ki?" Deyip tekrar güldü.
"Bak sen kendinde söyledin. Burdan çıkacağız. O zaman saydığın her şey senin kötülüğüne olacak. Dikkat et." Dedim bende gülerken.
Kafesimin yanındaki bir yere bastı ve cam yavaşça indi. Kaşlarımı çattım.
Ben bir şey yapamadan adam boynuma bir tasma taktı.
Tekme atıp onu duvara yapıştırdım. Onu dondurmayı denediğimde boynumdaki tasmadan tüm vücuduma tarifsiz bir acı yayıldı ve yere düştüm.
Loki "Rienna!" Diye bağırıp cama yapıştı.
Adam kolumdan tuttu ve beni kaldırdı.
"Çek ellerini." Deyip debelendim ama güçlüydü.
Beni küçük bir odaya soktu.
Odada iki tane kamera vardı. Birden odada bir ses yankılandı.
"Şimdi sana bir şeyler söyleyeceğim ve yapacaksın." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)
Fanfiction"Onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onunda içi buzdandı, onunda kalbi kırıktı, onunda kurtarılmaya ihtiyacı vardı. Ve bana elini uzattı." "Onu ilk gördüğümde ne kadar korkmuş ve çaresiz olduğunu hissettim. Ama içindeki karanlığıda gördüm. Benimle aynı o...