XII. Realize

3.3K 276 127
                                    

Multimedia: Rienna

Shawn Mendes - Mercy
Shawn Mendes - A Little Too Much
Beyonce - Crazy in Love (cover)

Uyandığımda kendimi boş bir odada buldum. Yatakta oturur pozisyona geçip kafamı toplamaya çalıştım. En son ne olmuştu?

Bir anda aklıma en son Loki'nin yaralı olduğu ve zar zor Asgard'a döndüğümüz geldiğinde yataktan fırladım ve odadan çıktım. Sağa dönüp koşmaya başladım. Bir kapının önünde Thor ve Sif'in konuştuğunu gördüğümde onlara doğru gittim.

"Loki nerde?" Dedim soluklanırken. Thor sadece yanımızdaki odanın kapısını işaret ettiğinde hızla içeri girdim.

İyi görünüyordu. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. İçim rahatlamıştı. Kapıyı kapatıp yanına gittim. Gözleri kapalıydı. Sessizce uyuyordu.

Ölecek diye o kadar çok korkmuştum ki. Yaşadığı için çok mutluydum. Yatağının yanındaki sandalyeye oturdum. Dizlerimi kendime çektim ve onu izlemeye başladım.

Hayatımın dönüm noktası falandı heralde. O hayatıma girmeden monotonluktan ölecek bir hayatım vardı. Şimdi ise bir günüm normal geçmiyordu. Yinede buna değiyor muydu bilmiyorum.

Kapı yavaşça açıldığında içeri şifacılardan biri girdi. Hafif gülümseyip selam verdiğinde ona yorgun bir gülümseme gönderdim.

Yanıma yaklaştı ve sessizce "Yorgun görünüyorsunuz keşke biraz daha dinlenseydiniz." Dedi.

"Gerek yok." Diye fısıldadım ve gülümsedim.

Loki'nin yanına gidip üzerindeki ince örtüyü kaldırdı. Sonrada üzerinde giydiği şeyi yarasına kadar açtı. Pansumanıda kaldırdığında yarasını gördüm. Kalbinin biraz aşağısındaydı. Gördüğümde içime bir şey olmuştu.

Şifacı hafifçe yarayı temizlerken Loki kıpırdanmaya başladı. Yavaşça gözlerini açtığında ilk şifacıya baktı. Sonra gözlerini odada gezdirirken bana takıldı. Hiçbir şey demeden gözlerini tavana çevirdi ve pansumanı bitene kadar bekledi. Bittiğinde şifacı geçmiş olsun deyip gidecekken Loki onu durdurdu.

"Dışardan birine söyle annemi çağırsınlar." Dediğinde tek kaşımı kaldırdım ve bir şey söylemek için şifacının çıkmasını bekledim.

"Anneni mi istiyorsun gerçekten?" Diye sordum. Kaşlarını çattı.

"Ne demeye çalışıyorsun?" Dedi. Sinirle güldüm.

"O kadın seni orda bırakacaktı. Beni bile gitmeye ikna etmeye çalıştı ama sensiz dönmedim. Şimdi seni ölüme terk eden birini mi görmek istiyorsun?" Dedim.

"Annem hakkında doğru konuş. Kimi görmek istediğimi de sana soracak değilim." Dedi.

"Sen aptalsın." Dedim. "Seni gram sevmeyen insanlara değer veriyorsun. Sonra sana bir şey olduğundada tek başınasın. O çok değerli annen neden sen çağırmadan gelmiyor? Seni merak bile etmiyor." Diye bağırdım. Kaşlarını çattı.

"Çık dışarı." Dedi. "Çık dışarı Rienna!" Diye bağırdı sonrada. Hızla ayağa kalktım ve kapıyı çarpıp çıktım. Tam karşıma Frigga çıktı.

"O kadar şey yapmana rağmen hala seni seviyor. Değerini bil." Dedim ve hızlıca yürümeye devam ettim. Boş boş sarayın koridorlarında yürürken iddiayı kazandığım için Loki'ye yaptırdığım odayı gördüm ve içeri girdim. İçeride hâlâ şarkı çalıyordu.

Biz burdan ayrıldıktan beri şarkı çalması normal değildi. Belki de biri buraya geliyordur diye düşündüm ama pek mantıklı gelmedi.

Masanın üzerinde çıkıp bağdaş kurdum. Sonra çok sevdiğim bir şarkı çalmaya başladı.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin