XXIII. Negative Effects

3.2K 227 158
                                    

Multimedia: Loki

Lauv- Chasing Fire♥️

Sabah uyandım. Yani gözüme giren lanet güneş ışıkları tarafından uyandırıldım. Yavaşça Loki'nin yanından kalktım ve giyinme odasına gidip rahat bir şeyler giydim.

Saraydan çıktım ve Bifrost'ta yavaşça yürümeye başladım. Işınlanma küresine kadar geldim ve içeri girdim.

Heimdall arkası dönük yıldızlara bakıyordu.

"Yine kaçmaya çalışmıyorsun değil mi?" Dedi gülerek. Bunu bana dönmeden söylemişti.

Yavaşça yanına geçtim ve onun gibi yıldızlara bakmaya başladım.

"Gerçekten buradan herkesi görebiliyor musun?" Dedim.

"Dünyadaki arkadaşlarını mı soracaksın?" Dedi sanki beynimi okumuş gibi.

Ona dönüp güldüğümde zaten cevabını almıştı.

"Tony seni çok özlüyor. Clint ve Natasha'da. Şu sarışın arkadaşında düzenli olarak evine ve laboratuvarına uğruyor. Sana hem çok sinirli hemde çok özlem dolu."

Cümlesini bitirdiğinde gözümden bir damla yaş düştü. Dünyayı ve ailemi özlemiştim. İşimi, her şeyimi.

Heimdall biraz daha yaklaşıp dikkatlice dışarı baktı ve kılıcını alıp hızlıca dışarı çıktı.

"Ne oluyor?" Dedim peşinden giderken.

"Burda kal." Dedi ve dışarı çıktı.

Onu dinledim mi?

Tabiki hayır.

Peşinden bende çıktım. Köprünün kenarındaki ince yoldan biraz yürüdü ve birden boşluğa atladı.

Ona kocaman gözlerle bakarken birden kılıcı bir yere saplandı ve kılıcın battığı yerden başlayarak bir uzay gemisi görünür olmaya başladı.

Heimdall düşecekken onu telekineziyle tutup yavaşça köprüye indirdim.

Heimdall'ın düştüğü gemi suya gömülmüştü ama dahasıda geliyordu ve ateş açıyorlardı.

Heimdall önüme geçip kılıcıyla vurulmamızı engelliyordu.

Bende iki yandan gelen gemileri havada birbirleriyle çarpıştırdım. Onlarda suya gömüldü.

"Küreye girmem lazım." Dedi Heimdall.

"Seni korurum." Dedim.

Kılıcını indirip küreye doğru koşmaya başladı. Bende Heimdall'ın arkasından ters bir şekilde hızlıca gidiyordum.

Elimle küçük bir kalkan yapmıştım.

Küreye ulaştığımızda Heimdall hızlıca içeri girdi ve kılıcını bir yere soktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küreye ulaştığımızda Heimdall hızlıca içeri girdi ve kılıcını bir yere soktu. Sarayın etrafında bir kalkan oluşmaya başladı.

Bende kapısında durmuş gemileri indirmeye çalışıyordum ama elimden kaçan çoktu.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin