X. Feeling Like Fallin' in Love

3.5K 273 118
                                    

Multimedia: Rienna

Justin Bieber - The Feeling feat. Halsey

Bazen şey olur hani, insan nasıl hissedeceğini bilemez. Daha doğrusu bir şey hisseder ama ne olduğunu bilemez. 

İçinizden bir şey yapmak gelir ya da yapmamak. Ama neden olduğunu anlayamazsınız. Düşüncelerinizin, duygularınızın netleşmesini her şeyden çok istersiniz.

Bazen de aslında başından beri ne hissettiğini bilirsiniz ama kendinize itiraf edemezsiniz.

Bunları kahvaltı masasında Loki'ye bakarken düşünüyordum. İlk gördüğümden beri ona karşı garip bir şey hissediyordum. Koruma iç güdüsü, acıma, çokça da kendime benzetme.

Sonunda bakışlarımdan rahatsız olup gözlerini bana diktiğinde gözlerimi kaçırmadım.

Sonra gözlerimi tabağıma indirdim. Yeterince kahvaltı ettiğimi düşündüğümde ayağı kalktım.

"İzninizle. Size afiyet olsun." Dedim ve odadan çıktım. Thor daha gelmemişti. Dünyada işlerin iyi gittiğini düşünmek istiyordum. Ne kadar onlara kızgın olsam da ve o sözleri söylemiş olsamda hala onları seviyordum. Tabiki hepsini değil.

Özellikle aptal kaptan. O kadar yıl buzda kaldığı için beyni çürümüş olmalı. Yoksa bu kadar aptal olmasının başka bir açıklaması olamazdı.

Daralınca kendi balkona attım. Trabzana oturdum ve ayaklarımı aşağı sarkıttım. Hafif esinti yüzüme vurdukça iyi hissediyordum.

Biraz öne eğilip aşağı bakmaya çalışırken kaydım. Tam düşecekken biri belimden tutup geri çekti beni. İlk önce Loki olduğunu düşünsemde dönünce Thor olduğunu anladım.

Dünyadan döndüğüne göre meseleyi halletmişlerdi.

"Bitti mi her şey?" Dedim ve meraklı gözlerle Thor'a bakmaya devam ettim.

"Evet. Hacker grubu hapiste artık. Dünyada yavaş yavaş eski düzenine dönüyor." Dedi ama yüzünde bir huzursuzluk vardı.

"Her şey yolunda mı?" Dedim. Sonrada daha çok sormak istediğim soruyu sordum. "Herkes iyi mi?"

"Tony.." dediğinde kalbime bir ağrı girdi. "Yaralandı. Kostümünün bir parçası sırtından omur iliğine battı. En son ameliyattan çıkmıştı ama durumu hakkında kesin bir şey söylememişlerdi."

"Nasıl?" Dedim ve elimi ağzıma kapattım. Dolu gözlerim yüzünden gözlerimi kapatamıyordum. Kapatsam yaşlar yanaklarımdan süzülecekti çünkü.

Yaklaşan ayak sesleri duyduğumda umursamayıp gözlerimi yerden Thor'a çevirdim.

"Onu görmem gerek." Dedim.

Loki "Ne oluyor?" Diye balkona çıktığında ona döndüm. Ağladığımı gördüğünde kaşlarını çattı.

"Bende tam şimdi Rienna'ya Tony'nin yaralandığını söyledim." Dediğinde Loki tekrar gözlerini bana çevirdi.

"Umarım gidip onu görmek istemiyorsundur Rienna." Dediğinde kapıya baktım kaçmam için hem uzaktı hemde Loki engeli göz ardı edilemeyecek kadar yakındı kapıya. Sonra balkondan aşağı baktım ve düşünmeden ayaklarımı trabzanların üzerinden geçirerek aşağı atladım.

Telekineziyle düşüşümü yavaşlattım. Yüz üstü düştüm. Sonra sırtüstü döndüm ve balkona baktım. Loki çatık kaşlarla, Thor'da şaşırmış bir şekilde bana bakarken ayağa kalkıp koşmaya başladım.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin