VIII. Even Endless Has İts End

3.4K 278 135
                                    

Multimedia: Rienna

Taylor Swift- End Game

Şuan beni uyandıran kişi için kafamda planladığım öyle pis işkenceler vardı ki. Dün gece zaten uyuyamamıştım.

Birden "Rahat bırak beni!" Diye bağırdığımda omuzlarımdan tutup kaldırdı beni. Zar zor gözlerimi açtığımda alışkın olduğun sinirli yeşil gözlerle karşılaştım.

"Kalk artık!" Diye bağırdı o da.

"Ne istiyorsun sabahın köründe benden?" Dedim bende tek gözüm açık bir şekilde.

"Ben senden ne isteyeyim? Annem git çağır dedi. Keşke kabul etmeseydim, kış uykusuna yatmışsın." Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Tamam uyandım hadi git." Dediğimde bana güvenmediğini belirten bakış attı. Haklıydıda. Arkasını döndüğü gibi kendimi yatağa geri atmıştım.

"Rienna!" Diye bağırdığında doğrulup "Kalktık be!" Diye bağırdım bende.

Bu kadar bağrışmaya zaten uykum kaçmıştı. Bende kalktım ve tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.

Tuvaletten çıktığımda gitmişti. Pijamalarımı çıkarıp gardolabı açtım. Koyu renk bir kot giydim ve kazaklarıma göz gezdirmeye devam ettim.

Bir tane kazağa uzandım ve tam üzerime geçirecekken birden kapı açıldı.

Loki'nin gözleri üzerimde gezindiğinde gözlerimi kocaman açıp kapıya tekme attım. Beni yarı çıplak görmesi hiç iyi olmamıştı.

Kapı kapanmıştı ve arkadan Loki'nin acı dolu sesi gelmişti. Muhtemelen kapı yüzüne çarpmıştı.

Hemen kazağı üzerime geçirdim ve gardolabın kapısını kapattım.

Birden tekrar kapı açıldı ve aşırı sinirli bakışlar atan Loki girdi içeri. Omuzlarımdan tutup duvara yapıştırdı beni. Omuzlarımla bugün ayrı bir samimiyeti vardı.

"Bir daha sakın yüzüme kapı kapatma." Dedi tane tane ve sakince. Sakince dediğime bakmayın kelimelerinden öfke akıyordu.

"Sende odama girmeden kapıyı çalmayı dene." Dedim. "Farkettiysen giyiniyordum. Bir kadının odasına kapı çalınmadan girilmez."

"İstediğim zaman odana girerim. Senide istediğim gibi görebilirim. Utanacağın kişi ben değilim." Dediğinde ve tam bir pislik gibi güldüğünde hafifçe ittim. İtmeye çalıştım desek daha doğru olur.

"Pisleşme!" Diye bağırdım. "Sen pisleşirsen bende pisleşirim. Bir daha benimle böyle konuşursan.." dediğimde sözümü kesti.

"Ne olur? Ne yapabilirsin?" Diye sordu gülerken.

"Kalbini yerinden sökerim. İnan bana yaparım. Benden korkman gerekiyor. Çünkü ben kaybedicek hiçbir şeyi olmayan biriyim. Unutma bunu." Dedim ve ellerinden kurtulup odadan çıktım. Arkamdan "Olmayan bir şeyi nasıl sökebilirsin?" Dediğini duymuştum ama takmayıp yürümeye devam ettim.

Ellerim titriyordu. Hem sinirden, hem korkudan.

Söylene söylene yürürken Frigga ile karşılaştım. Bu kadın beni takip mi ediyordu yoksa ben sinirlenince ona sinyal mi gidiyordu bilmiyorum ama hep dibimde bitiyordu.

"Ah bende seni arıyordum. Loki'ye seni benim yanıma göndermesini istedim ama bir saattir onu bekliyorum. Bende kendim bakayım dedim." Dedi. Loki deyince yine sinirlerim hoplamıştı.

"Neden beni istediniz?" Dedim sakin bir sesle. Sakinleşmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyordum.

"Gelinliğin için ölçü alınacak." Dediğinde 'tutun beni' deyip bayılmak istedim. Resmen evleniyordum. Hemde o manyakla! Saçmalığa bak.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin