Multimedia: Rienna (kızıl ama olsun çok güzel😂)
Sigma ft Paloma Faith - Changing
Uyanmak ve ya uyanmamak, işte bütün mesele bu.
Sabahları ayrı bir dramatik oluyor benim için. Sonuçta hayatımdaki en değerli varlığı bırakıyorum.
Uykum.
Gözlerimi açtığımda hala Loki ile koltukta yattığımı farkettim.
Yavaşça kafamı kaldırdım ve kalkmaya çalıştım ama Loki çok sıkı sarılmıştı.
"Loki?" Dedim fısıltıyla. Uyuyan biri kesinlikle (!) fısıltımı duyardı.
Ellerimi koltuğa koydum ve kendimi kaldırmaya çalıştım ama ellerim kaydı ve Loki'yi yere atmış oldum.
"Ahh.." deyip sinirli gözlerle bana döndüğünde 32 diş güldüm.
"Üzgünüm." Dedim.
Kaşlarını çattı ve bir anda kalkıp koltuğa beni yatırıp üstüme çıktı. Bense gözlerimi kocaman açıp ona bakmıştım.
"Dün gece ne yaptın biliyor musun?" Dediğinde gözlerimi sanki açılabilecekmiş gibi daha çok açtım.
"Ne?" Dedim ama ne yaptım anlamında değil, NE, NASIL OLUR? anlamında.
Güldü. Öyle gülmesene. GÜLME.
"Naptım?" Dedim yüzümü buruşturarak.
"Bunu." Deyip yüzüme eğildi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Anında gözlerimi kapatmıştım.
Çok tuhaf bir histi. Kalbim dakikada yaklaşık 150 kez çarpıyordu ve kulaklarım uğulduyordu. Bir anlığını dünya sizin için donuyordu ve dünyanın en güzel hissi vücudunuzun her yerine yayılıyordu.
Geri çekildiğinde gözlerimi açtım.
"Ben seni mi öptüm?" Dedim. Gözlerini devirdi. Evet saçma bir soru olmuştu belki de, şu an için.
Üzerimden kalktı. Bende kalkıp tuvalete gittim. Çıktığımda yoktu.
Yanaklarımı yüzüme koyup sırt üstü yatağa attım kendimi.
O değilde beni öptü. Yani ilk ben onu öptüm.
Her neyse öpüşmüşüz be.
Kendi kendime yatakta ufak bir çığlık atıp kalktım ve giyinme odasına gidip üzerimi değiştirdim ve kahvaltı için salona adımladım.
"Günaydıın." Deyip masaya Loki'nin karşısına oturdum.
"Bugün fazla bir neşelisin?" Dedi Frigga. Loki kaşlarını kaldırıp güldüğünde masanın altından ayağına tekme attım ve tek kaşımı kaldırdım.
"Ah! Rienna." Deyip kaşlarını çattı. "Bir cezayı daha hakediyorsun." Dediğinde güldüm.
"Cezam o olacaksa..." deyip kafamı hafif eğip gülümsemeye devam ettim.
Loki de 'Öyle mi?' Gibi bir bakış attı.
Bir şeyler tıkındıktan sonra Loki beni masadan kaldırdı ve sürüklemeye başladı.
"Yine nereye gidiyoruz?" Dedim.
"Küçük bir işimiz var." Dedi etrafa bakarken.
"Gizli bir iş mi bu?" Dedim.
"Birazcık." Dedi gözlerini kısıp elleriyle miktarını gösterirken. Gözlerimi devirdim.
Bir kapıdan girdik. Biraz merdiven indikten sonra garip bir yere geldik. Sağda ve solda sütunların üstünde değişik objeler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)
Fanfiction"Onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onunda içi buzdandı, onunda kalbi kırıktı, onunda kurtarılmaya ihtiyacı vardı. Ve bana elini uzattı." "Onu ilk gördüğümde ne kadar korkmuş ve çaresiz olduğunu hissettim. Ama içindeki karanlığıda gördüm. Benimle aynı o...