Multimedia: Loki
Sia- Move Your Body
"Hadi boş bir oda bul şimdi." Dediğimde dudağının kenarı kıvrıldı ve pis bir bakış attı. Bende tavrına karşı gözlerimi devirdim. "Boştan kastım içinde eşya olmayan. Aklın saçma yerlere gitmesin."
"Tamam. Beni takip et." Dedi ve önden yürümeye başladı. Bende arkasından.
Bir odaya girdi ve odanın ortasına ilerledi. Bende arkasından girdim. Oda tam istediğim büyüklükteydi.
"Ee sonra?" Dedi.
"Şimdi ben bir şeyler isteyeceğim ve sende onları buraya getireceksin." Dedim.
"Ne istiyorsun söyle." Dediğinde saymaya başladım. Sonra beni durdurdu. "Şöyle yapalım. Ellerini ver." Dedi ve bana yaklaştı. Ellerimi ona doğru uzattığımda tuttu. "Şimdi gözlerini kapat ve istediklerini hayal et. Ama düşüncelerin açık olsun ki görebileyim."
Sanki açık olmasa göremiyordu.
Gözlerini kapattı. Uzun kirpikleriyle çevrili göz kapağı yeşilin en güzel tonu gözlerini kapatmıştı. Bende gözlerimi kapattım ve düşünmeye başladım.
Odanın bir köşesine camdan bir yazı tahtası istiyordum ve beyaz tahta kalemi. Onun yanınada küçük bir masa, bana lazım olabilecek bilgilerle dolu kitaplar. Onların karşısında köşeye de bilgisayar. Hem araştırma hemde müzik için. Karşı duvarın orayada bir koltuk ve bir sürü okuma kitabı. Tabi kurabiye ve benzeri atıştırmalıklar ve son olarakta kahve makinesi. Birde gözlüğüm.
İsteklerim bittiğinde odayı tam olarak gözlerimde canlandırdım ve gözlerim kapalı beklemeye devam ettim.
"Gözlerini açabilirsin." Dediğinde bir an sanki evlenme teklif edecekmişte bende bekliyormuşum gibi hissettim. Dünyada genelde erkekler hep böyle evlenme teklif ederdi. Sanırım Asgard'da da kızı habersizce kaçırıp sonra haber veriyorlardı(!).
Gözlerimi açtığımda ilk önce gözlerine takılsamda sonra odada gözlerimi gezdirdim. Tam istediğim gibiydi. Hiçbir şey eksik değildi. Kocaman bir gülümsemeyle ona döndüğümde o da hafifçe güldü.
"Bu kadar şeyi ne yapacaksın?" Diye sordu.
"Dünyada bir işim vardı benim. Bir şeyi çözmeye çalışıyordum. Burda da ona devam edeceğim. Sende benimle duracaksın. Bu kadar şeyin arasında kafayı yememem için." Deyip şirince gülümsedim.
"Ben ne yapacağım peki?" Dedi.
"Şu köşe senin." Dedim okuma kitapları ve koltuğum olduğu yeri gösterirken.
"Kitap okumayı sevdiğimi nereden biliyorsun?" Dedi ve kaşlarını kaldırdı.
"O da bende kalsın." Dedim ve yanından geçip tahtamın önüne gittim.
İlk önce saçlarımı tepeden topuz yaptım. Sonrada gözlüğümü taktım ve denklemi en son nereye kadar ilerlettiğimi hatırlamaya çalıştım. Eğer baştan başlarsam üç aylık emeğimi çöpe atmış olurdum. Ellerimle başımı ovalayıp denklemi yazmaya çalıştım.
Bir eksiklik hissettiğimde odada gözlerimi gezdirdim. Loki kitabına gömülmüştü. Bilgisayarı görünce eksiği anladım.
Müzik...
"Şarkı açsam sorun olur mu?" Dedim.
"Olmaz. Bugün senin istediklerini yapacağız zaten." Dedi.
Bende gidip biraz enerjimiz gelsin diye Sia'nın Move Your Body şarkısını açtım. Şarkı başlayınca odanın içinde zıplamaya başladım. Değişik dans hareketlerim Loki'nin dikkatini çekmişti ve kitabını bir kenara bırakıp beni izlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)
Fanfiction"Onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onunda içi buzdandı, onunda kalbi kırıktı, onunda kurtarılmaya ihtiyacı vardı. Ve bana elini uzattı." "Onu ilk gördüğümde ne kadar korkmuş ve çaresiz olduğunu hissettim. Ama içindeki karanlığıda gördüm. Benimle aynı o...