II. On a Road to Asgard

4.4K 312 174
                                    

Multimedia: Rienna

Taylor Swift- Ready For It

İlahi Bakış Açısı

Genç kız boynuna batırılan iğnenin etkisiyle bilincini kaybedip yere yığılmıştı. Thor tek hamleyle kızı kucağına aldı ve uzun koridorda yürürken "Heimdall!" Diye kükredi.

Heimdall Thor'un sesini duyduğunda köprüyü açtı. Thor Rienna ile önden Loki'de arkalarından geliyordu.

Bifrost üzerinde yürürken Loki her ayağını bastığında ayağı altında gökkuşağı renklerinin dağılmasından nefret ediyordu. Çok saçma bir şeydi bu ona göre.

Kafasını köprüden kaldırdığında gözleri Thor'un kucağındaki kıza kaydı. Kızın uzun beyaza yakın sarı saçları Thor'un her adımında dalgalanıyordu. Buz mavisi gözleri ise kapalıydı. Yorgun olduğu belliydi, göz altları biraz mordu ama hala güzel görünüyordu.

Loki'nin aklına birden davette kızı nasıl sinir ettiği geldi ve gülümsedi. Nasıl sinirlendireceğini biliyordu. Daha doğrusu kız hakkında her şeyi biliyor denebilirdi.

Aslında hayatı boyunca hiç böyle bir kızla karşılaşmamıştı. Kız kötü değildi evet ama tamamen masumda değildi. Ellerinde iki kişinin ve belkide daha fazlasının kanı vardı. Yinede etrafına zarar vermekten korkuyordu. Onları kabullenmek yerine güçlerini hep saklıyordu. Ama kontrolü güçlerine bıraksa kızın kalbi buz tutardı.

Loki bunları düşünürken sarayın kapısına gelmişlerdi bile.

Pür dikkat izlediği kız kıpırdanmaya başladığında şaşırdı. Verdikleri sakinleştirici ağırdı. Nasıl hemen uyanabilmişti?

Buna cevap veremeden kız buz mavisi gözlerini açtı ve kaşlarını çatarak Thor'a bakmaya başladı.

"Ne yapıyorsun sen?" Dedi ama tam düzgün söyleyememişti. Bunu daha tam olarak sakinleştiricinin etkisinden çıkamamasına veriyordu.

Thor cevap vermeyince kız etrafına baktı. Kocaman gözleriyle büyüleyici Asgard'ı inceliyordu.

Tek hareketle Thor'un kucağından indi ve şaşkın gözlerini ona dikti.

"Beni Asgard'a mı getirdin?" Diye sordu.

Thor cevap mahiyetinde kafasını salladı.

Kız kollarını göğsünde bağlayıp "Neden olduğunu sorabilir miyim?" Dedi.

"Bunu saraya girince konuşabilir miyiz?" Dedi Thor cevap olarak. Kız cevabından memnun kalmayacağı için Thor'un cevap vermekten kaçtığını farketti ama sonuçta bir şekilde Asgard'a gelmişti. Saraya gitmek onun için pek bir şeyi değiştirmezdi.

Kafasını salladığında Thor tekrar yürümeye başladı. Rienna'da yürümeye başlamıştı. Yanından metal sesi gelince döndü. Loki ellerinde kelepçelerle yavaşça yürüyordu. 'Demek ki hep bizimleydi' diye düşündü kız.

Sonra ona kötü bakışlarından gönderdi. Davette yaptığını unutmamıştı. Loki de ona döndüğünde içi ürperdi. Tanrının bakışları Rienna'yı delip geçiyordu.

Kız tekrar önüne döndü ve yürümeye devam etti.

Taht odasına girdiklerinde devasa tahtında oturan dokuz diyarın kralı yüce baba Odin çarptı gözüne. Kocaman tahtında yayılmış oturuyordu. Aynı kitaplarda tasvir edildiği gibiydi.

Odin gelenleri fark ettiğinde dikkatlice taht odasına giren üçlüye baktı. Daha doğrusu kıza bakmıştı. Bu normaldi çünkü girenlerden sadece kızı tanımıyordu. Diğer ikisi oğullarıydı.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin