XIX. Depolarization

3.2K 246 132
                                    

Multimedia: Loki'nin tatlılığı

Shawn Mendes - Never Be Alone

Dün Loki'ye her şeyi anlatmıştım. İlk başta kendince rüya olduğuna inansa da öyle bir taşın varlığından ve neler yapabileceğinden emin olduktan sonra bana inanabilmişti. Bu sadece ikimizin arasında kalmıştı tabiki. Zaten  anlatırken çok detaya girmemiştim.

Tesseract'ı çalmaya çalıştığımız için başıma böyle şeyler geldiğini zaten kimseye söyleyemezdik.

İşte dün böyleydi. Sonra yorgunluktan uyumuştum.

Şu an ise işkence çekiyordum. Loki belimden tutmuş beni yatağımdan ayırmaya çalışıyordu ama ben koala gibi yatağa sarılmıştım.

"Çek pis ellerini üzerimden." Dedim gözlerim kapalıyken.

"Rienna hemen kalk yoksa..." dediğinde güldüm.

Tek gözümü açıp ona döndüm. "Ee yoksa?" Dedim.

Belimi bıraktı. Bende yastığıma daha sıkı sarıldım. Bir süre Loki'nin sesini duymadım.

Sonra birden gelip beni kucağına aldı. Gözlerimi kocaman açtım.

"Napıyorsun!?" Dediğimde beni umursamadan banyoya ilerliyordu.

Hayır, hayır.

"HAYIR!" Diye bağırdığımda beni su dolu küvete atmıştı bile.

Çığlık attım. Hemde kulakları sağır edecek cinsten.

Loki ise gayet mutluydu. Su onada sıçramıştı ama gülmekten daha fark edememişti.

Her yerim ıslanmıştı ve ben ıslanmaktan nefret ederdim. Genelde üşümesemde yataktan çıkıp soğuk suya atıldığımda biraz da götüm donmuştu.

Kaşlarımı çatıp elimle Loki'ye su fırlattım.

"Aptal." Dedim dudaklarımı bükerek.

Kaşlarını kaldırdı. Yüzünde su damlaları vardı.

Kalkmaya çalışıyordum ama bir türlü kalkamıyordum. Islak olduğum için her yer kayıyordu.

Loki belimden tutup kaldırmaya çalıştığında ellerini ittim.

"Bırak istemez." Dedim ve gözlerimi kısıp ona baktım.

"Sen bilirsin." Dedi ve iki adım geri çekildi.

Ama ben şaka yapmıştım.

Sinirlenip daha hızlı kalkmaya çalışınca küveti devirmiştim. Küvet yana yatık duruyordu ve bende içindeki tüm su gibi yere süzülmüştüm.

Tam Loki'nin ayağının dibindeydim.

"Kıyıya vurmuş balina gibi görünüyorsun." Dediğinde gözlerimi kocaman açtım. Sonra sinsice güldüm.

Ayaklarını tutup kendime çektim ve onuda düşürdüm. Göl gibi olmuş banyoya şılap diye düşmüştü.

Dizlerimin üstünde yanına gittim ve omuzlarında tutup yere yatırdım. Yüzüne eğildim.

"Bir cezayı hakediyorsun." Dedim onu taklit ederek ve yanağını ısırdım.

Sonra ayağı kalkıp koşarak odaya geri döndüm. Aynaya baktığımda baştan aşağı sırılsıklam olduğumu görüp güldüm.

Aynadan yanağı hafif kırmızı ve sinirli bir Loki'nin çıktığını görünce ufak bir çığlık atıp giyinme odasına kaçtım.

Odaya girip kapıyı kilitledim.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin