XXIV. None

2.8K 214 168
                                    

Multimedia: Loki

Demi Lovato- I Hate You, Don't Leave Me

Huzursuzca uyandım. Hala başım ağrıyordu. En son ne olduğunu hatırladığımda yataktan fırladım.

"Loki... Bulduğum yerde öldüreceğim seni." Dedim kendi kendime ve odadan çıktım.

Etraf bu kadar sakin olduğuna göre kara elfler ve Malekith gitmiş olmalılardı.

Taht odasına geldiğimde tam kapıdan içeri girecektim ki Loki'nin bağırdığını duydum. Kapının yanında durup kulak kesildim.

"Rienna'yı koruyacağına Tesseract'ı korusaydın böyle olmazdı!" Dedi Thor bağırarak. Kaşlarımı çattım.

"Ne farkı var? Rienna'da bir sonsuzluk taşını taşıyor. Onu niye buraya getirdik unuttun mu?" Dediğinde Loki yutkunamadım.

Yanlış duymuş olmayı umuyordum.

Kapıdan içeri girdim ve olduğum yerde dikilmeye başladım. Bana dönük olan Thor gözlerini kocaman açmış bana doğru bakıyordu.

Thor öyle bakınca bana arkası dönük olan Loki de bana döndü.

"Rienna..." dediğinde elimi havaya kaldırıp onu durdurdum.

Onca zamandır biliyordu ve bana hiçbir şey söylememişti. En kötüsüde her şey yalanmış. Beni sadece ruh taşını korumak için buraya getirmişlerdi.

"Bunu nasıl yaparsın?" dedim çok kısık bir sesle. Sağ gözümden bir damla yaş düştü. Cevap vermedi.

"Bana cevap ver! Bunu bana nasıl yaparsın?" Diye bağırdım.

"Bırak açıklayayım." Dedi yaklaşırken.

"Uzak dur benden." Dedim. "Bir daha hiçbirinizi görmek istemiyorum."

Arkamı dönüp yürümeye başladım. Loki kolumdan tutup beni kendine döndürdü.

"Oturup konuşalım." Dediğinde histerik bir kahkaha attım.

"Beni sadece ruh taşı için buraya kapattınız. Mahzende duran Tesseract'tan hiçbir farkım yok! Bunu bana nasıl açıklayabilirsin?" Dedim.

"Lütfen." Dediğinde tamam anlamında başımı salladım. Ne kadar sinirli olsamda gerçekleri merak ediyordum.

Bir odaya girip masaya karşılıklı oturduk.

"Bekliyorum." Dedim. "Birde ruh taşının bende olduğunu biliyordum." Dediğimde kaşlarını kaldırdı.

"Kim söyledi?" Dediğinde tek kaşımı kaldırdım.

"Bu seni ilgilendirmiyor."

"Demek periler söyledi." Dediğinde sinirle kaşlarımı çattım.

"Düşüncelerimden uzak dur." Dedim.

"Her neyse. İlk olarak Avengers geçici evine gelmemin bunlarla hiçbir alakası yok. Orada karşılaşmamız tamamen tesadüftü. Sonra Asgard'a gittim ve baya bir zaman geçti. Babam Thor ve beni konuşmak için yanına çağırdı. Taşın sende olduğunu ve korunması gerektiğini söyledi. Seni burda tutabilmenin tek yoluda evlilikten geçiyordu. Thor Jane'i sevdiği için seninle evlenmeyi kabul etmedi. Benim ise zindandan kurtulmak için tek şansım sendin. Bende kabul ettim. En kötü ne olabilirdi ki? Senin bir baş belası olduğunu bilmiyordum." Dedi ve güldü. Ben düz ifademi bozmadım. Devam etti.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin