V. City of Thousand Cold Hearts

3.8K 295 120
                                    

Multimedia: Loki

Demi Lovato- Stone Cold

Loki önde ben arkasında Bifrost'ta ışınlanma küresine doğru yürüyorduk.

"Ne için gidiyoruz demiştin?" Dedim sessizlikten sıkılarak.

"Buz devleri ateşkesi bozdular ve Asgard'a saldırdılar. Geri çekilmelerini sağladık ama yinede bir daha saldırmamaları için anlaşma yapmamız gerekiyor." Diye açıkladı.

"Yani diyorsun ki daha bir kaç gün önce savaştığımız o şeylerin yanına anlaşma yapmaya gidiyoruz, üstelik savunmasız." Dedim hayretle. Orda bizi öldürseler kimin ruhu duyardı?

"O yüzden beni gönderiyorlar ya." Dedi gülerek. Ama gözlerinin içi kırıktı. Görüyordum.

"Neyse artık savunmasız değilsin. Yanında ben varım." Deyip güldüm. O da gözlerini devirip güldü. Sonunda ışınlanma küresine geldiğimizde kapıda iri sarı gözlü elinde kocaman bir kılıç tutan bir adam vardı. Bu Heimdall olmalıydı.

Loki "Heimdall bizi Jotunheim'a gönder." Deyip yanından geçip küreye girdiğinde doğru tahmin ettiğimi anladım. Sonra hemen ardından küreye girdim ve Lokinin yanına geçtim.

Heimdall kılıcı ortadaki yere sapladığında birden şimşekler çaktı ve köprüye çekildik. Sonra zaten kendimi bir anda soğuk, yıkılmış, harabe, buzdan bir yerde buldum.

"Geldik mi?" Dedim Loki'ye bakarak.

"Evet geldik." Dedi yürürken. Bu işi zorla yaptığı o kadar belliydi ki. Neden kabul ettiğini anlamıyordum. O muhteşem (!) Thor gelip anlaşmayı yapabilirdi.

"Buz devleri neredeler?" Dedim. Bu harabe gezegen boş görünüyordu.

"Saklanıyorlar. Şimdi çıkarlar ortaya." Dediğinde korkmadım desem yalan olurdu.

Bir kaç tane buz devi etrafımıza dizildiğinde Loki'nin arkasına saklandım. O ise hiç korkmuyor gibi görünüyordu.

"Laufey nerde?" Dedi.

Karşıdan diğerlerinden biraz farklı duran bir buz devi gelmeye başladı.

"Odinson.. Ne istiyorsun?" Dedi. Kıpkırmızı gözleri korkunçtu.

"Ateşkesi bozdun. Asgard'a saldırmanız yasaktı. Babam Odin bir daha böyle bir girişimde bulunmayacağınız hakkında bir anlaşma yaparsak Jotunheim'ı yok etmeyecek." Dedi.

Laufey güldü. Söylediklerinden neyi komik bulmuştu acaba?

"Bunun için seni mi gönderdi? Ve arkandaki şeyi." Deyip dahada güldü. Tek kaşımı kaldırıp Loki'nin yanına geçtim. Konuşacağımı anladığında gözleri kocaman açıp kaşlarını kaldırdı. Bu sakın konuşma demekti sanırım.

"Evet beni gönderdi. Anlaşmayı kabul ediyor musun? " dedi sıkılmış bir tavırla.

"Benimde bir şartım var. Kutumuzu geri istiyoruz." Dediğinde Loki'nin kaşları çatıldı. Ne kutusu bilmiyordum ama önemli bir şeydi sanırım.

"Şuan şart sunabilecek durumda değilsin Laufey. Kabul et de bitsin." Dedi Loki.

"Ya etmezsem ve sizi burda öldürürsem.. O zaman ne olur?" Dediğinde kalbim korkuyla çarpmaya başladı. "İlk önce senden başlayacağım." Diye kolunu bana uzattığında Loki kolunu tuttu ve geri itti. "Uzak dur ondan." Dedi. Laufey de onun kolunu tuttuğunda Lokinin kolu lacivertleşmeye başladı. Birden kolunu çektiğinde Laufey ona şaşkınlıkla bakıyordu.

Sanırım Loki'nin buz devi olduğunu bilmiyordu.

"Sen.." dediğinde Loki onu susturdu.

"Hayır sandığın gibi bir şey değil." Dedi.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin