IX. Saving The World

3.6K 295 191
                                    

Multimedia: Loki

Justin Bieber - Confident

Uyanmak için kötü bir gün. Daha doğrusu gün uyanmak için kötü.

Yani demek istediğim uyanmak kötü. Ama bir kere uyandıktan sonra ne kadar istesende uyuyamıyorsun işte.

Uyanamamamın verdiği aptallıkla kafamı işgal eden saçma düşünceleri kovdum ve kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim. İşim bitince üzerimi giyindim ve kahvaltı ettiğimiz yere gittim.

Herkes masadaydı. Thor hariç.

"Günaydın." Deyip gülümsedim ve Loki'nin yanına oturdum.

Tam bir şeyler atıştırmaya başlamışken kapıda Thor göründü.

'Bir gel sen buraya' gibisinden kafasını dışarı doğru salladı Loki'ye bakarak. Loki de hemen ayağı kalkıp odadan çıktı. Bende meraktan hemen kalktım.

"İzninizle." Dedim ve koşar adımlarla odadan çıktım.

Onları koridorda gördüğümde Thor Loki'den bir metre önde Loki'de arkasında yürüyorlardı. Tam Loki'nin yanına vardığımda Thor konuştu.

"Rienna'nın haberi yok değil mi?" Diye döndüğünde ve kızgın bakışlarım ile karşılaştığında şaşırdı. Sonra kızgın bakışlarını Loki'ye çevirdi.

"Bende şimdi gördüm." Dediğinde Loki onu boşverip kaşlarımı çatıp Thor'a döndüm.

"Neyden haberim yok açıklamak ister misin?" Deyip kollarımı önümde bağladım.

Loki ise tek eliyle alnını sıkıştırıp kafasını iki yana salladı.

"Bilmemen gerektiği için haberin yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bilmemen gerektiği için haberin yok." Dedi Thor.

"Ne oldu?" Dedim. "Kötü bir şey olmuş ki söylemiyorsun" dedim.

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.

"Rienna lütfen kurcalama git kahvaltını et." Dediğinde Loki kaşlarımı çatıp ona döndüm.

Tam bir şey diyecekken birden Loki'nin düşünceleri gözümün önünde canlandı. Bu nasıl oldu bilmiyorum ama gözümün önüne dünyada Tony ve diğerlerinin savaş alanı gibi bir yerde olduğu gelmişti.

"Bunu nasıl yaptın?" Dediğinde "Bilmiyorum." Diye cevap verdim.

"Önemli olan bu değil." Dedim. "Gördüklerim doğru mu söyle!"

Thor bize anlamamış gözlerle bakıyordu.

"Evet doğru. Thor da bu yüzden Midgard'a gidiyor." Dediğinde hemen atladım.

"Bende gidiyorum." Dedim kararlı bir şekilde.

"Hayır Rienna sen burda kalıyorsun." Dediğinde Thor daha da sinirlendim.

Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin