Multimedia: Loki
James Arthur- Say You Won't Let Go
Bir sarsıntıyla uyandım. Üzerime baktığımda hâlâ dünki kıyafetlerleydim. Kendi kendime göz devirip kalktım ve tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.
Sonrada üzerimi değiştirdim.
Odadan çıktım ve koridorda yürümeye başladım.
Tekrar saray sallandı. Bu sefer seslerin geldiği yere doğru koşmaya başladım.
Sonra gördüğüm şeyse beni bayağı bir şaşırttı. Kızıl kafalı bir kadın onlarca askeri tek başına yere seriyordu.
"Natasha?" Dediğimde dövüşmeyi bıraktılar.
Askerlere geri çekilin işareti yaptım. Natasha onlar çekilince üstünü düzeltti.
"Merhaba Rienna." Dediğide gülemedim. Buraya nasıl ve ne için gelmişlerdi.
"Natasha, neden buradasın?" Dediğimde gelip kolumu tuttu ve sürüklemeye başladı.
"Seni almak için." Dediğinde kaşlarımı çattım. Ama beni sürüklemesine izin verdim. Muhtemelen savaşın tam ortasına sürüklüyordu.
Bir odaya girdiğimizde kapıda durdum ve içeri girmedim. Herkes birbirine girmişti. Tüm Avengers üyeleri burdaydı.
Odanın içine girdim. Bir kaç adım atıp durdum ve "Heey!" Diye bağırdım.
Bir anda herkes durdu ve bize baktı. "Şu saçmalığı keser misiniz?" Dedim.
"Ayrılın." Deyip elimle ayırır gibi yaptım. Sağ tarafta Loki, Thor ve diğerleri ve sol taraftada Avengers üyeleri vardı.
Sola döndüm. "Sizin burda ne işiniz var?!" Dedim.
"Seni almaya geldik." Dedi Clint. Gözlerimi kapatıp kafamı iki yana salladım.
Tony'ye doğru yaklaştım. "Bir açıklama yapmak ister misin?" Dediğimde tokat attı. Çok güzel açıklama hadi gidin. O değilde acıdı ya. Bide Tony zırhı çıkarmasaydı ben o zaman görürdüm acıyı.
Kafam sağa döndüğü için Loki'nin sinirli bakışlarını görmüştüm. Bize adımlayacağı sırada ona dur işareti yaptım ve Tony'ye döndüm.
"Bu ne içindi?" Dedim. Dalgaya vursamda gücüme gitmişti. Zaten bu evrende bana tokat atabilecek tek kişiydi sanırım. Başka biri bu kadar cesaretli olamazdı.
"Evlendiğini ne zaman söyleyecektin?" Dedi. Gözlerimi kapatıp nefesimi dışarı verdim.
"Bak her şey bir anda gelişti tamam mı? Sence söyleyebilsem senden saklar mıydım?" Dedim ve kafamı yana yatırıp yavru köpeği bakışı attım ama surat ifadesi ciddiyetini koruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hearts❄️/Loki fanfic (Türkçe)
Fanfiction"Onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onunda içi buzdandı, onunda kalbi kırıktı, onunda kurtarılmaya ihtiyacı vardı. Ve bana elini uzattı." "Onu ilk gördüğümde ne kadar korkmuş ve çaresiz olduğunu hissettim. Ama içindeki karanlığıda gördüm. Benimle aynı o...