אם בחלומות עצוב לי,
אז במציאות כואב לי,
והמוות שלי יהיה נעים.
• • •
מיכאלה
הייתי כל כך מבולבלת, איך יכול ליהיות שהבדיקה שלי יצאה שלילית ושלו יצאה חיובית?
מרוב הלחץ יכולתי להרגיש את ביטני כואבת שוב, והדחף להקיא עלה ומצדיק את הבדיקה החיובית והייתי חייבת לעשות עוד אחת על מנת לדעת.
"אלנתן...אני מפחדת, א-אני לא מסוגלת"אמרתי כשהוא הוציא מתא הכפפות את הבדיקה הקודמת ומביט בי בשאננות.
הוא אמר שניכנס למסעדה ונזמין לאכול, בינתיים אני אכנס לעשות את הבדיקה שתקבע ואז נראה כבר מה נעשה כי אחריי השיחה הקטנה שיצא לנו לעשות במיטה אתמול, הייתה לי תחושה שהפלה לא הייתה האופציה היחידה.
הינהנתי את ראשי כששמתי את המקל העטוף בפניי עצמו בתיק הקטן שלקחתי איתי ועשינו את דרכנו למסעדה.חצינו את דלתות הזכוכית והמזגן המרענן שהופעל במקום פגע בגופי וצינו אותי לגמריי, לא משאיר טיפת חום על עורי. המארחת הצעירה הובילה אותנו לשולחן שלנו, נושכת בסתר את שפתייה כשהיא מסתכלת על גופי ומחייכת אליי במין חיוך מוזר...אוקיי?
יכולתי לנחש אחרת למה שקרה לפניי שאלנתן פצה את פיו כשהיתיישבנו בשולחן שלנו.
"נראה לי שהמארחת נדלקה עלייך מיכה, תפסת מישהי" הוא קרץ לעברי בשובבות ואני מגלגלת את עיניי בחיוך מעוצבן שמיהר למחות את דבריו.קראנו למלצר שלקח את ההזמנות שלנו במהירות, לא יכולתי לקחת משהו לאכול כמו שבדרך הייתי לוקחת כי המחשבה על הבדיקה הייתה מעוררת אצלי בחילה. אמרתי לאלנתן שאני הולכת להיתפנות והוא הבין את דבריי ונשק לשפתיי באמירת הצלחה.
אלנתן
"הנה הסטייק מדיום רייר ואורז אסייתי והסלט גינה בחזה עוף" המלצר דיקלם את ההזמנה שלנו בעוד שהוא הניח את הצלחות על השולחן מביא את המשקאות מיד אחריי ואני מחייך אליו בנדיבות.
לא יכולתי לאכול במחשבה שמיכאלה עדיין לא חזרה ועברו בערך כבר רבע שעה, עשרים דקות.
הייתי נראה בודד לגמריי לבדי כשמנות לשני אנשים מופיעות על השולחן ומבטים מנחמים היתנשאו אליי וכל מה שרציתי לעשות זה להביא סטירה לכל זוג עיניים חטטניות.כמה שניות אחריי המחשבה המפתה ראיתי את גופה של מיכאלה מתקרב אליי, עינייה היו אדומית ועורה היה ניראה חיוור לגמריי מהעור האדמדם שבדרך כלל יש לה.
היא היתיישבה בשולחן מולי עם שפתיים רועדות ועיניים שמתמלאות בדמעות מחדש, היא מביאה לי נייר טואלט שבתוכו מגולגלת בדיקת ההריון ולא הייתי צריך בכלל לפתוח אותו על מנת לדעת מה התשובה.
"זה חיובי" היא לחשה בצרידות והפעם הייתה לי הרגשה שזו התשובה הנכונה, שתי בדיקות הריון מתוך שלוש לא יכולות לטעות.
YOU ARE READING
דחף מסוכן
Romance**מקום 2 בתאריך 27.11.17* מיכאלה לא חוותה אהבה בחייה. היא לא יודעת מה זה ואיך לאהוב, אבל זה לא הפריעה לה. הורייה תמיד ייחלו שברגע שיגיע הזמן שלה, הזמן שתמצא את אהבת חייה, הם ייחלו שאותו גבר יהיה הטוב מכולם. בעל רמת השכלה גבוהה, מתוק עם נימוסים, א...